Koktajl owocowy

Osoby będące na diecie niejednokrotnie nachodzi ochota na coś słodkiego. Warto wtedy sięgnąć po koktajl z soczystych owoców, który doda energii w walce ze zbędnymi kilogramami. Dodatkowo użyte w przepisie, bogate w błonnik płatki owsiane sprawią, że uczucie sytości w żołądku pozostanie nawet przez kilka godzin!

Koktajle owocowe

Idealne napoje na letnie upały.

Składniki:

Kuchnia dla zajętych. Błyskawiczne zdrowe dania w 15 min

  • 3 łyżki płatków owsianych
  • szklanka malin, truskawek lub jagód (mogą być mrożone)
  • szklanka jogurtu
  • szklanka soku pomarańczowego
  • miałki cukier lub miód

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane zalej odrobiną wrzątku. Po kilku minutach zmiksuj płatki z pozostałymi składnikami. Jeśli nie chcesz mieć pestek, przetrzyj maliny przez sitko. Rozlej do kubeczków.

Możecie wykorzystać do tego koktajlu każdy miękki owoc a w czasie zimy świetnie sprawdzą się banany.

Wartość odżywcza 1 porcji (100 g):
Kalorie 161,28 kcal
Białka 6,11 g
Węglowodany 33,84 g
Tłuszcze 1,31 g
Błonnik 5,02 g
Komentarze

DYSKUSJE NA FORUM