Koktajl owocowy

Osoby będące na diecie niejednokrotnie nachodzi ochota na coś słodkiego. Warto wtedy sięgnąć po koktajl z soczystych owoców, który doda energii w walce ze zbędnymi kilogramami. Dodatkowo użyte w przepisie, bogate w błonnik płatki owsiane sprawią, że uczucie sytości w żołądku pozostanie nawet przez kilka godzin!

Koktajle owocowe zobacz galerię
Koktajle owocowe

Składniki:

Zobacz film: "Kuchnia dla zajętych. Błyskawiczne zdrowe dania w 15 min"

  • 3 łyżki płatków owsianych
  • szklanka malin, truskawek lub jagód (mogą być mrożone)
  • szklanka jogurtu
  • szklanka soku pomarańczowego
  • miałki cukier lub miód

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane zalej odrobiną wrzątku. Po kilku minutach zmiksuj płatki z pozostałymi składnikami. Jeśli nie chcesz mieć pestek, przetrzyj maliny przez sitko. Rozlej do kubeczków.

Możecie wykorzystać do tego koktajlu każdy miękki owoc a w czasie zimy świetnie sprawdzą się banany.

Wartość odżywcza 1 porcji (100 g):
Kalorie 161,28 kcal
Białka 6,11 g
Węglowodany 33,84 g
Tłuszcze 1,31 g
Błonnik 5,02 g
Kisiel z rabarbaru i buraka
Lody o smaku dyni

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.