Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Posmarowała córkę balsamem. Po kilku sekundach trzylatka zaczęła krzyczeć

 Maria Krasicka
28.10.2021 15:07
Posmarowała córkę balsamem. Po kilku sekundach trzylatka zaczęła krzyczeć
Posmarowała córkę balsamem. Po kilku sekundach trzylatka zaczęła krzyczeć (Facebook)

Mama postanowiła kupić inny balsam dla dzieci, niż ten którego używała do tej pory. Nie spodziewała się jednak, że ta decyzja będzie tak katastrofalna w skutkach. Na twarzy jej trzyletniej córeczki pojawiły się bolesne czerwone plamy.

spis treści

1. Balsam dla małych dzieci

Pewnego dnia 34-letnia Lezah Thompson z Derry w Irlandii Północnej wybrała się na zakupy do popularnego dyskontu. Wiedziała, że musi kupić balsam dla dzieci, ponieważ ten, którego używała do tej pory, już się skończył. Niestety nie znalazła swojej ulubionej marki i postanowiła kupić produkt własny sieci marketów.

Po powrocie do domu nałożyła balsam na twarz swojej trzyletniej córeczki Thei. Jednak w ciągu kilku sekund dziewczynka zaczęła piszczeć z bólu.

"Posmarowałam jej twarz, policzki, czoło i podbródek. Thea powiedziała, że "pali ją buzia". Spojrzałam i faktycznie cała była czerwona. Od razu wiedziałam, że coś jest nie tak" – mówi Lezah.

Zobacz film: "Pluszak w zamrażalniku. Sposób na roztocza"
Po kilku sekundach pojawiły się czerwone plamy
Po kilku sekundach pojawiły się czerwone plamy (Facebook)

Kobieta nie czekała i natychmiast umyła twarz dziecka. Okazało się, że na całej buzi dziewczynka miała czerwone plamy i skarżyła się na ból i pieczenie. Przez resztę dnia mama stosowała chłodne okłady na podrażnioną skórę.

2. Alergia u dzieci

Alergia skórna jest nadmierną reakcją układu immunologicznego na substancje, które dla większości populacji są niegroźne. Organizm osoby uczulonej traktuje je jako intruzów, wywołując niepożądane objawy takie jak: swędzenie, pieczenie, wysypka i zaczerwienienie.

Dlatego tak ważne jest, by dokładnie sprawdzać składy używanych detergentów. Proszki do prania, płyny do płukania, preparaty do mycia podłóg czy zmywania naczyń, mogą zawierać substancje silnie drażniące.

Również kosmetyki stosowane do pielęgnacji skóry dziecka mają ogromne znaczenie. Powinny być bezpieczne i dostosowane do wieku. W ich składzie nie powinny znaleźć się takie składniki jak Sodium Laureth Sulfate (SLES) oraz Sodium Lauryl Sulfate (SLS), które zaburzają naturalną barierę lipidową skóry. Zakazane są również silikony, parafiny i parabeny, a także sztuczne kompozycje zapachowe i barwniki. Wszystkie mogą bowiem nasilać objawy chorób skórnych.

3. Badanie uczulającej substancji

Szczęśliwie po 24. godzinach, podrażnienia małej dziewczynki zaczęły się goić, a zaczerwienienie ustąpiło. Lezah zapewnia, że jej córka nigdy nie miała żadnej reakcji alergicznej na jakiekolwiek produkty kosmetyczne, czy spożywcze.

Postanowiła więc zgłosić sprawę do obsługi klienta popularnej sieci sklepów, by zbadali ten produkt. Rzecznik firmy zapewnił, że priorytetem jest określenie, co było przyczyną takiej reakcji i jak tylko otrzymają od klientki rzeczoną butelkę balsamu, od razu poddadzą ją do analizy.

Dodał również, że nie było żadnych innych reklamacji związanych z tym produktem i jest to odosobniony incydent.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze