Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Minionki na opakowaniach wody Żywiec Zdrój

Avatar placeholder
24.06.2021 15:19
Materiał sponsorowany przez
(Materiał Partnera)

Sezon letni trwa, a coraz wyższe temperatury sprawiają, że jeszcze większą uwagę powinniśmy zwracać na prawidłowe nawodnienie organizmu – w tym nawodnienie dzieci. Specjalnie z myślą o tej grupie, Żywiec Zdrój przygotował krystaliczną wodę w butelkach z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii, poprzez zabawę zachęcają do picia wody. Ich wizerunki znalazły się na opakowaniach wody niegazowanej o pojemności 310 i 500 ml.

Dzieci w Polsce piją za mało wody. Jak pokazują statystyki stanowi ona w tej grupie jedynie 1/3 wypijanych płynów . Jednocześnie, efektem nawet niewielkiego odwodnienia może być obniżenie koncentracji, wydłużenie czasu reakcji, obniżenie refleksu, zmęczenie czy złe samopoczucie. Wraz z wiekiem coraz trudniej przyzwyczaić dziecko do sięgania po wodę, a to właśnie ona powinna stanowić podstawowe źródło nawodnienia. Dlatego tak ważne jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat – warto zachęcać dzieci do picia wody już od momentu rozszerzania diety o produkty inne niż mleko matki. Jednym ze sposobów kształtowania zdrowego nawyku picia wody jest nauka przez zabawę.

Zgodnie ze swoją misją, Żywiec Zdrój od lat zachęca Polaków do tego, by pili zdrowiej. Marka szczególną wagę przykłada do kształtowania zdrowych nawyków w zakresie nawodnienia wśród najmłodszych, prowadząc programy edukacyjne skierowane do tej grupy, jak również oferując produkty, odpowiednie do picia na co dzień dla najmłodszych. W ofercie Żywiec Zdrój najmłodsi mogą znaleźć krystaliczną wodę źródlaną w butelkach z etykietami przedstawiającymi Minionki. Opakowania poza etykietami prezentującymi słynnych bohaterów kreskówek, są również bardzo praktyczne. Sportowa zakrętka w formie tzw. dziubka zapewnia dziecku większą wygodę użytkowania i picia – zarówno w domu, jak i na spacerach czy wycieczkach. Kształt butelki dopasowany idealnie do dziecięcej rączki ułatwia budowanie codziennego nawyku sięgania po wodę.

Krystaliczna woda niegazowana Żywiec Zdrój ze względu na optymalny skład mineralny, delikatny smak i naturalne pochodzenie jest odpowiednia do picia na co dzień, bez ograniczeń i przez każdego, w tym tak wrażliwe grupy, jak dzieci, kobiety w ciąży i karmiące. Butelki z opakowaniami przedstawiającymi Minionki dostępne są w szerokiej dystrybucji. Rekomendowana cena detaliczna produktu o pojemności 310 ml wynosi 1,49 zł, a 500 ml 1,69 zł.

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych . Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne. Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój - od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane z nich to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę!”. Ich celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce, a także kształtowanie właściwych nawyków w zakresie spożycia płynów wśród konsumentów. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wody niegazowanej bezsmakowej w kraju .

Żywiec Zdrój jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety. Poznaj grupę spółek DANONE, odwiedzając nową stronę internetową www.danone.pl.

Materiał sponsorowany przez
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze