Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Jak przekonać dziecko do picia wody? Rusza program edukacyjny „Mamo, tato, wolę wodę!”

Avatar placeholder
21.09.2021 09:12
Materiał sponsorowany przez
(Materiały Partnera)

Startuje rejestracja do XII edycji jednego z największych programów edukacyjnych dla przedszkoli „Mamo, tato, wolę wodę”. Jego celem jest kształtowanie świadomości na temat roli nawodnienia w codziennej diecie i wzmacnianie wrażliwości w kwestiach związanych z ochroną przyrody.

Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) rekomenduje, by woda stanowiła przynajmniej połowę wszystkich płynów przyjmowanych przez dziecko w ciągu dnia. Tymczasem jak wynika z badań Kantar (Usage & Attitude, 2019) w rzeczywistości udział wody we wszystkim co piją maluchy wynosi najwyżej 33-36 proc. Te same badania wskazują, że co trzeci rodzic dziecka w wieku przedszkolnym chciałby, aby jego pociecha piła więcej wody, ale jednocześnie uważa, że jest już za późno na edukację. Zwłaszcza, że najmłodsi chętnie sięgają po to, co słodkie lub owocowe. Dlatego od ponad dekady Żywiec Zdrój pomaga rodzicom oraz nauczycielom budować zdrowe nawyki u dzieci.

Tak istotną wiedzę warto przekazywać dzieciom jak najwcześniej, dlatego Żywiec Zdrój – organizator programu – przygotował specjalne materiały angażujące maluchy, wychowawców oraz rodziców do wspólnej nauki poprzez zabawę. Na stronie akcji opiekunowie znajdą scenariusze zabaw edukacyjnych, plakaty, kolorowanki i maski – wszystko by sprawić swoim pociechom mnóstwo pożytecznej frajdy.

"Misją marki Żywiec Zdrój jest zachęcanie do picia zdrowiej i dbania o naturę" – mówi Maria Uszyńska, kierownik marki w Żywiec Zdrój. – "Poprzednie edycje programu „Mamo, tato, wolę wodę” pokazały jak duże jest zapotrzebowanie na merytoryczne materiały edukacyjne dotyczące postaw prozdrowotnych i proekologicznych u najmłodszych. W ostatnią edycję zaangażowało się ponad 3000 placówek z całego kraju. Wierzymy, że tegoroczna odsłona także wzbudzi zainteresowanie zarówno wśród przedszkoli, jak i rodziców" – dodaje.

To już druga dekada, w której Żywiec Zdrój organizuje program „Mamo, tato, wolę wodę”, wspierając nauczycieli przedszkolnych w działaniach na rzecz wyrabiania i wzmacniania prawidłowych zwyczajów żywieniowych u podopiecznych, a także wiedzy o środowisku. Przewodnikiem po świecie zdrowego nawodnienia, ekologii i naukowych eksperymentów jest ponownie Zdrojek i jego przyjaciele. Kompleksowe konspekty zajęć zostały przygotowane w ciekawej i przystępnej formie – czyli tak, jak dzieci lubią najbardziej. Od 23 sierpnia swój udział w programie przedszkola mogą zgłosić poprzez formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie internetowej www.wolewode.pl.

Zarejestrowani nauczyciele uzyskają dostęp do wszystkich materiałów, certyfikat potwierdzający ich aktywne uczestnictwo, a także będą mieć szansę udziału w konkursie, w którym do wygrania będą zabawki edukacyjne. Program to także wsparcie dla rodziców. Na stronie www.wolewode.pl, w dedykowanej im zakładce mogą pobrać wybrane scenariusze z propozycjami kreatywnych zabaw, maski przyjaciół Zdrojka, kolorowanki i plakaty edukacyjne oraz przeczytać merytoryczne artykuły o metodach codziennego wpływania na pierwsze, samodzielne decyzje żywieniowe swoich pociech.

Wszystkie treści są opracowywane we współpracy z partnerami programu, czyli ekspertami z Instytutu Matki i Dziecka, którzy wspierają inicjatywę od początku jej istnienia. Do tej pory na sfinansowanie programu Żywiec Zdrój przeznaczył prawie 6 mln złotych.

Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie www.wolewode.pl.

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce . Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju .

Żywiec Zdrój S.A. jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.

W Polsce DANONE działa w obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne dla osób chorych (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez wytwarzane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju planety. Przeczytaj więcej o DANONE na danone.pl.

Materiał sponsorowany przez
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze