Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Chłopiec z zespołem Downa bohaterem kampanii reklamowej znanej marki. Firma zwraca uwagę na ważny problem

Avatar placeholder
30.11.2018 13:21
Znana marka odzieżowa zrealizowała kampanię promocyjną nowej kolekcji ubioru z udziałem chłopca chorego na zespół Downa
Znana marka odzieżowa zrealizowała kampanię promocyjną nowej kolekcji ubioru z udziałem chłopca chorego na zespół Downa (Instagram@riverisland)

Znana marka odzieżowa zaprezentowała kampanię reklamową promującą swoją najnowszą kolekcję dla dzieci. Udział wziął w niej także chłopiec z zespołem Downa. Firma w ten sposób chciała zwrócić uwagę na bardzo ważny temat równości.

River Island "Kids Squad" nową kolekcję wypuściło z hasłem: "Każde dziecko River Island jest inne, ale jest jedna rzecz, której wszystkie chcą – fajne ubrania (i duże imprezy)". Do swojego przedsięwzięcia zaangażowali 8 dzieci w wieku od 3 do 11 lat. Jednym z modeli jest 11-letni Joseph, który choruje na zespół Downa.

Przeczytaj również:

Prezentowana przez małych modeli odzież delikatnie różni się od siebie stylem. Widać to zwłaszcza u 11-letniego Josepha, którego ubiór promuje klasyczny design i elegancję, połączoną z nowymi trendami. Oprócz tej jednej zauważalnej różnicy, 11-latek niczym szczególnym nie wyróżnia się od reszty modeli promujących nową kolekcję.

Zobacz film: "Muzykowi urodziła się córka z zespołem Downa. "Nie można milczeć""
9-letni chłopiec z zespołem Downa śpiewa piosenkę Whitney Houston. Skradł już miliony ludzkich serc!
9-letni chłopiec z zespołem Downa śpiewa piosenkę Whitney Houston. Skradł już miliony ludzkich serc! [4 zdjęcia]

Whitney Houston wygrała prawie wszystkie muzyczne nagrody, jakie były do zdobycia. Teraz jej 9-letni

zobacz galerię

Firma osiągnęła zamierzony efekt. Brytyjska marka pokazała, że wszystkie dzieci są równe, nawet jeżeli różnią się od siebie pod wieloma aspektami. Dzieci biorące udział w kampanii są różnego wzrostu, płci, koloru skóry oraz w różnym wieku. Na pierwszy rzut oka nie skupiamy się na tych różnicach. O to właśnie chodziło.

Wszystkie dzieci oprócz występu w grupie, prezentują się także pojedynczo na krótkich materiałach wideo. Opowiadają o sobie oraz o swoim indywidualnym stylu. Joseph radzi sobie równie dobrze, jak pozostałe dzieci.

11-letni Joseph bierze udział w kampanii promującej nową kolekcję ubioru dla dzieci
11-letni Joseph bierze udział w kampanii promującej nową kolekcję ubioru dla dzieci (Instagram@riverisland)

River Island zatrudniając do swojej kampanii Josepha promuje nie tylko ubrania, ale także równość wszystkich ludzi w branży modowej. To bardzo ważny i trudny temat, ponieważ świat mody i showbiznesu nacechowany jest sztucznie wykreowanymi ideałami. Nie ma tam miejsca na ludzkie niedoskonałości. To bardzo ważny komunikat dla młodych osób.

Taka kampania reklamowa zostanie najprawdopodobniej obejrzana przez wielu młodych ludzi. Biorąc pod uwagę, że promuje nie tylko modę, ale także wartości, takie jak równość i tolerancja, może kształtować w pewnym stopniu świadomość społeczną.

Joseph opowiada o sobie w promocyjnym materiale wideo
Joseph opowiada o sobie w promocyjnym materiale wideo (Instagram@riverisland)

Po zakończeniu pracy 11-letni Joseph był bardzo zaskoczony swoją popularnością. W jednym z wywiadów opowiadał o tym, jak jego rówieśnicy pozytywnie przyjęli go po powrocie do szkoły.

Odbierał wiele wyrazów podziwu i sympatii, a nawet proszono go o możliwość zrobienia wspólnego zdjęcia. Rodzice chłopca także nie kryli wzruszenia i dumy ze swojego syna. Przyznali, że ich rodzina często musiała borykać się z brakiem akceptacji w społeczności lokalnej, tylko ze względu na chorobę Josepha.

Znana marka odzieżowa prezentuje nowa kolekcję ubioru dla dzieci
Znana marka odzieżowa prezentuje nowa kolekcję ubioru dla dzieci (Instagram@riverisland)

Kampania reklamowa River Island pokazała w bardzo dobry sposób, że niepełnosprawne osoby niczym nie różnią się od reszty społeczeństwa. Twórcy, jak i organizacje społeczne zajmujące się walką z wykluczeniem i brakiem tolerancji mają nadzieję, że takimi małymi krokami świadomość społeczna ulegnie zmianie.

To jest pierwsza taka kampania 11-letniego Josepha, ale istnieje duża szansa, że jeszcze nie raz wystąpi w roli modela. Nawet jeżeli ta kampania promocyjna nie zmieni od razu świadomości ludzi, to i tak była warta zrealizowania, chociażby z tego powodu, że zmieniła na lepsze życie chłopca. Zaczął być w końcu postrzegany jak inne dzieci w jego wieku.

Zapraszamy do udziału w sondzie

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze