Trwa ładowanie...

Mama ośmiu córek opublikowała zdjęcie z siłowni. "Ktoś może mi powiedzieć, gdzie na zdjęciu widzicie mamę tych dziewczyn"

Mama ośmiu córek opublikowała zdjęcia z siłowni
Mama ośmiu córek opublikowała zdjęcia z siłowni (Instagram)

Louise prężnie działa na Instagramie, gdzie często publikuje zdjęcia ze swoimi pociechami. Ostatnio mama ośmiu córek pochwaliła się fotografią z siłowni. Internauci byli pod wrażeniem formy 47-latki. Kobieta śmieje się, że mimo różnicy wieku, często uznawana jest za siostrę swoich dzieci.

spis treści

1. Mama ośmiu córek opublikowała zdjęcie z siłowni

47-letnia Louise pochodzi ze Szkocji i prężnie działa na Instagramie. Na platformie pod pseudonimem "louiseyoung1975" opowiada, jak wychowuje dzieci, podpowiada jaką dietę wybrać, by utrzymać sylwetkę i pokazuje codzienne stylizacje.

Jak sama przyznaje, wychowanie ośmiu pociech było nie lada wyzwaniem. Trzy z nich są już zamężne. Natomiast Louise nadal mieszka z pięcioma córkami. Kobiety często publikują wspólne zdjęcia czy relacje.

Ostatnio pochwaliły się fotografią z siłowni. Widać, że 47-latka jest w świetnej formie. Internauci byli zachwyceni sylwetką kobiety. Niektórzy mieli trudności w odróżnieniu matki od córek.

Pod postem pojawiło się mnóstwo pełnych podziwu komentarzy:

"Cudowna kobieta",

"Też bym chciała tak wyglądać",

"Patrząc na córki, widać, że wygrały panie na genetycznej loterii",

"Oszałamiający wygląd",

"To niemożliwe".

Formę, jaką może pochwalić się 47-latka, doceniła również Paris Fury, żona boksera Tysona Fury’ego, która udostępniła na swoim profilu zdjęcie Louise ćwiczącej z córkami.

Wielu użytkowników żartowało, że potrzebują pomocy, by znaleźć mamę na opublikowanych zdjęciu:

"Bardzo się staram, ale nie wiem, która z was jest matką",

"Wszystkie piękne. Wyglądacie jak cztery siostry",

"Ktoś może mi powiedzieć, gdzie na zdjęciu widzicie mamę tych dziewczyn".

2. Jaki jest wpływ aktywności fizycznej na zdrowie?

Większość z nas ma świadomość, że aktywność fizyczna niesie ze sobą wiele korzyści dla zdrowia. Pozwala utrzymać nie tylko dobrą formę fizyczną, lecz także psychiczną. Poza tym regularny ruch zmniejsza ryzyko wielu chorób. Dlatego w każdym wieku należy się ruszać w miarę swoich możliwości.

Spacer, bieganie, pływanie, jazda na rowerze, a nawet zabawa z dziećmi - niezależnie od tego, jaki rodzaj aktywności fizycznej wybierzemy, pozwoli nam ona:

  • poprawić lub zachować wydolność fizyczną,

  • utrzymać odpowiednią wagę,

  • zachować siłę mięśniową, która stabilizuje stawy i kręgosłup,

  • osiągnąć lepsze samopoczucie.

Regularna aktywność fizyczna pozwala także zapobiec chorobom cywilizacyjnym, m.in. chorobom serca. Zwłaszcza jeśli jest połączona z racjonalnym odżywianiem i unikaniem używek (np. papierosów, alkoholu).

Ruch bowiem:

  • obniża poziom cukru

  • obniża poziom "złego" cholesterolu LDL, a podnosi poziom tego "dobrego" HDL

  • obniża poziom trójglicerydów.

3. Aktywność fizyczna w ciąży

Pamiętajmy, że ćwiczenia w ciąży są czymś jak najbardziej wskazanym. O ile nie mamy do czynienia z ciążą zagrożoną, a przyszła mama jest zdrowa i sprawna, aktywność fizyczna jest zalecana przez lekarzy, którzy wskazują na korzyści z niej płynące.

Ćwiczenia w ciąży sprawiają, że mięśnie są bardziej elastyczne i rozgrzane, co jest szczególnie pomocne w tym okresie. Szczególnie wskazane jest pływanie, które pomaga przyszłej mamie zachować sprawność i dobre samopoczucie.

Istotne miejsce w ćwiczeniach w ciąży zajmują również ćwiczenia mięśni Kegla, dzięki którym zmniejsza się ryzyko nacięcia krocza w czasie porodu, a tkanki krocza szybciej powracają do stanu sprzed ciąży.

Wykonywanie ćwiczeń w ciąży ma pozytywny wpływ na organizm, ponieważ:

  • zapobiega i zmniejsza już istniejące obrzęki,

  • zapobiega powstawaniu żylaków oraz zwiększa powrót żylny krwi,

  • powoduje wzrost pojemności życiowej płuc,

  • przeciwdziała zaparciom,

  • utrzymuje prawidłową filtrację nerek,

  • zwiększa zakres ruchomości kręgosłupa oraz wszystkich stawów,

  • uelastycznia i rozciąga mięśnie dna miednicy i powłok brzusznych,

  • poprawia samopoczucie i przyczynia się do znacznego ułatwienia porodu.

Ćwiczenia w ciąży należy wykonywać systematycznie przez cały okres ciąży, oczywiście, jeżeli lekarz prowadzący nie widzi żadnych przeciwwskazań.

Przeciwwskazania do wykonywania ćwiczeń w ciąży, to:

  • cukrzyca,

  • nadciśnienie tętnicze indukowane ciążą,

  • krwawienia w przebiegu ciąży,

  • niewydolność ciśnieniowo-szyjkowa,

  • ciężkie postacie gestozy ciążowej (rzucawki),

  • wielowodzie, małowodzie,

  • ciąża bliźniacza,

  • niedokrwistość ciężarnych dużego stopnia,

  • przedwczesna czynność skurczowa,

  • choroby serca związane z wydolnością matki,

  • choroby nerek z nadciśnieniem i zaburzeniami funkcji,

  • infekcje i przeziębienia przebiegające z gorączką.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane

Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze
Szukaj innego lekarza
Komentarze
Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.