Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Na placu zabaw przeżyła szok. Taki był powód

 Karolina Rozmus
25.02.2023 10:29
Inne matki jej nie akceptują. Wszystko przez to, że jest zadbana
Inne matki jej nie akceptują. Wszystko przez to, że jest zadbana (Getty Images/Facebook)

26-latka wyjawiła, że nie jest mile widziana na placu zabaw, co więcej została wręcz wykluczona ze społeczności rodziców maluchów. Wszystko przez to, że młoda kobieta wyjątkowo skrupulatnie dba o swój wygląd.

spis treści

1. Na porodówkę w pełnym makijażu

Abby Roberts za nic nie wyobraża sobie, by pojawić się na placu zabaw w rozciągniętym dresie. Zamiast tego spędza 40 minut na makijażu, starannie układa fryzurę, ale to jeszcze nie wszystko. 26-letnia Brytyjka przyznaje, że wydała ponad trzy tysiące funtów (ponad 17 tys. złotych), by skompletować idealną garderobę. Gdy wybiera się z dzieckiem na plac czy do sali zabaw ze strefą dla malucha, wkłada markowe buty i odzież od projektantów. Lubi luksusową biżuterię, a wartość kosmetyków, które posiada, szacuje na ok. dwa tysiące funtów (ok. dziesięć tysięcy złotych).

Cel bycia piękną mamą postawiła sobie jeszcze przed narodzinami syna. Mówi, że chce łamać stereotyp na temat tego, jak powinna wyglądać młoda matka, a zwłaszcza ta, która samotnie wychowuje dziecko.

- Kiedy w styczniu 2016 roku odkryłam, że jestem w ciąży z Noah, byłam zdeterminowana, by urodzić i dobrze wyglądać – powiedziała w rozmowie z "The Sun". - Chciałam powitać syna w pełnym makijażu i ułożonych włosach.

- Kiedy zaczęły się moje skurcze, wyjęłam zestaw do makijażu i zrobiłam pełny makijaż, założyłam sztuczne rzęsy i wystylizowałam brwi – relacjonuje.

Niestety nie wszystko poszło po jej myśli. Kiedy Abby pojawiła się w progu szpitala, okazało się, że na powitane syna jest za wcześnie. Kobietę odesłano do domu, gdzie niecierpliwie czekała na rozwój zdarzeń.

26-latka chce zawsze wyglądać perfekcyjnie
26-latka chce zawsze wyglądać perfekcyjnie (Facebook)

- Odświeżałam szminkę i piłam herbatę, kiedy poczułam bardzo silny skurcz, silniejszy niż ten, którego doświadczyłam dwie godziny wcześniej w szpitalu – opowiada, dodając, że niedługo później urodził się jej syn. Jego mama wyglądała perfekcyjnie – fryzura i makijaż pozostały nienaruszone.

Po porodzie Abby nie osiadła na laurach – jeszcze w szpitalu każdego dnia dbała o perfekcyjny makijaż, który wprawiał w zdumienie pielęgniarki. A także – jak mówi kobieta – budził niechęć innych matek.

Z tym problemem Abby boryka się do dziś.

2. Czuje się niezrozumiana

Kobieta przyznaje, że gdy chłopiec skończył rok, ona poczuła, że oboje potrzebują towarzystwa.

Abby spędziła godzinę na przygotowaniach – idealny makijaż, fryzura, starannie ubrany syn. Gdy znalazła się na placu zabaw, przeżyła szok. Innym mamom daleko było do dbałości o takie detale.

- Mamy były po trzydziestce, wszystkie w swoich małych klikach, rzucały mi spojrzenia lub śmiały się ze mnie. Wiedziałam, że jestem inna. Byłam młodsza, inaczej ubrana i nie byłam ich wyobrażeniem tego, jak powinna wyglądać samotna młoda mama – mówi.

Dodaje, że miejsce spotkań dzieci było niczym pole bitwy, a ona przegrała tę potyczkę.

- To było okropne przeżycie, przez które nie powinna przechodzić żadna kobieta. Jestem życzliwa dla wszystkich, ale mamy, które spotkałam, były zdeterminowane, żeby się mnie pozbyć – przyznaje.

Karolina Rozmus, dziennikarka Wirtualnej Polski

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze