Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Finał akcji #ZDROWOROSNA

Avatar placeholder
30.06.2022 13:35
(Materiał partnera)

Informacja prasowa: W.Legutko

Z pewnością słyszeliście o akcji #ZDROWOROSNA. Pisaliśmy o niej na naszej stronie i nadal jest o niej głośno w mediach społecznościowych. Akcja dobiegła końca wraz zakończeniem roku szkolnego. Była to ciekawa inicjatywa skierowana do dzieci, mająca edukować poprzez zabawę. W formie kreatywnych zajęć przekazywała najmłodszym porcję informacji o ogrodnictwie, zdrowym odżywianiu i zaletach uprawy własnych roślin.

Kulisy akcji #ZDROWOROSNA

Chcecie poznać akcję „od kuchni”? Czas zatem na kilka faktów i liczb. Akcja #ZDROWOROSNA miała przede wszystkim bawić i uczyć, zachęcać dzieci do aktywności w ogrodzie, zainteresowania się warzywami, poznania zalet ich uprawy i spożywania. Akcja to preludium dla młodych ogrodników, wprowadziła ich do magicznego świata roślin. Dzięki niej dzieci miały okazję przekonać się na własnej skórze ile pracy i czasu potrzeba, aby z małego nasionka wyrosła dorodna roślina. Jej ogromnym atutem wpływającym na zainteresowanie szkół i przedszkoli był fakt, że nie wiązała się z żadnymi kosztami. Nauczyciele, dyrektorzy grup przedszkolnych i wczesnoszkolnych zgłaszali się do akcji, a następnie otrzymywali bezpłatny zestaw startowy, dzięki któremu mogli przeprowadzić zajęcia edukacyjne z podopiecznymi.

ZDROWOROSNA w liczbach

• 5100 zgłoszonych klas i grup

• 153 000 doniczek nasion wysianych przez dzieci

• 1360 zgłoszonych placówek

• 153.000 dziecięcych uśmiechów

Skąd wziął się pomysł na tego rodzaju akcję? Co ona daje?

Akcja #ZDROWOROSNA to część programu skierowanego do dzieci. Powstała z myślą przekazania im podstawowych informacji na temat ogrodnictwa. Akcja uczyła takich wartości, jak szacunek do przyrody i otaczających nas darów natury. Jej pomysłodawcą jest Wiesław Legutko, właściciel firmy hodowlano-nasiennej, który chciał podzielić się swoją pasją do ogrodnictwa z dziećmi, bowiem widzi w nich ogromny potencjał i pokłady ciekawości świata. Dzięki akcji #ZDROWOROSNA dzieci z całej Polski miały okazję złapać ogrodniczego bakcyla! W młodym pokoleniu jest nasza przyszłość, przyszłość planety. Wszystko, co rodzice, nauczyciele czy inni dorośli przekażą potomnym zaowocuje w przyszłości, dlatego warto skupić się na istotnych sprawach. Jedną z nich jest dbanie o przyrodę, ekologię oraz prowadzenie zdrowego tryby życia, w tym zdrowe odżywianie.

Wiesław Legutko z wnukami
Wiesław Legutko z wnukami (Materiał partnera)

Widząc potrzebę kształcenia i uświadamiania dzieci na temat zalet uprawy i jedzenia warzyw czy ziół pochodzących w przydomowego ogródka, Wiesław Legutko postanowił przygotować bezpłatny program o zasięgu ogólnopolskim. Dzieci podczas zajęć wysiewały nasiona kopru, którym później musiały się opiekować. Poprzez zabawę poznały wiele faktów na temat uprawy roślin. Dlaczego akcja skierowana była do najmłodszych? Ponieważ jej twórca uwielbia dzieci i widzi w nich ogromny potencjał. Jako ojciec, od najmłodszych lat uczył swoich synów i córkę szacunku do przyrody. Obecnie jako dziadek, poświęca czas wnukom i opowiada im o wyjątkowych roślinach, zdradza wiele ciekawostek na ich temat. Widząc radość i fascynację w oczach „smyków”, postanowił na szerszą skalę stworzyć dla nich ciekawy program, w którym każdy mógł wziąć udział i spróbować swoich sił w ogrodnictwie.

Akcja #ZDROWOROSNA, to ogromna satysfakcja dla jej organizatora! Była w sam raz dla małych odkrywców, w których wszyscy pokładamy przyszłość naszej planety! Od początku jej trwania wydano ponad 5000 pakietów startowych! Oznacza to, że ponad 165 000 dzieci z całej Polski bawiło się już w młodych ogrodników! Najważniejsze w akcji było to, aby dzieci dostrzegły potrzebę szanowania darów ziemi, zalety jakie daje posiadanie własnych warzyw. Co więcej, uprawa własnych warzyw zachęciła najmłodszych do ich spróbowania! Wielu „niejadków” przełamało swoje opory względem jedzenia nowych produktów. Akcja zakończyła się wielkim sukcesem i satysfakcją jej organizatorów.

Więcej o firmie W.Legutko można przeczytać na stronie www: www.legutko.com.pl/hobby

Informacja prasowa: W.Legutko

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze