Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Awantura w samolocie. Pasażerka oburzona zachowaniem matki

Avatar placeholder
03.10.2023 14:35
Awantura w samolocie. Pasażerka skrytykowała zachowanie matki
Awantura w samolocie. Pasażerka skrytykowała zachowanie matki (Getty Images)

Podróż samolotem z małym dzieckiem to wyzwanie dla wielu rodziców. Aby lot upłynął w przyjemnej atmosferze, warto zadbać o rezerwację idealnego miejsca. Ta historia pokazuje, że niektórzy rodzice o tym zapominają. A przez ich niedopatrzenie inni pasażerowie - mimo wykupienia opcji wyboru miejsca - są zmuszeni, by walczyć o fotel.

spis treści

1. Dziecko w samolocie

Lot samolotem z dzieckiem bywa stresujący zarówno dla rodziców, jak i maluchów. Trudno przewidzieć, jak nasza latorośl zniesie podróż. Im starsze dziecko, tym łatwiej jest nam oswoić je z nowym środowiskiem.

Maluchy mogą mieć problem z aklimatyzacją do nowych warunków. Właśnie dlatego warto pomyśleć wcześniej nad wyborem odpowiedniego miejsca.

Najwięcej przestrzeni w samolocie jest w pierwszym rzędzie siedzeń oraz przy wyjściach awaryjnych. Dzięki dodatkowemu miejscu rodzice będą mogli spokojnie rozłożyć ulubione zabawki i książeczki dziecka, aby zająć go w czasie lotu.

Zobacz film: "Czy twoje dziecko jest rozpieszczone?"

Bywa, że rodzice zapominają o zarezerwowaniu odpowiedniego miejsca.

W takiej sytuacji czasami decydują się posadzić swoją pociechę lub samemu zająć wolne miejsce w samolocie. Problem pojawia się w momencie, gdy na pokład wchodzi pasażer, który to upatrzone przez opiekunów miejsce zarezerwował już wcześniej.

2. Awantura w samolocie

Myah Elliott, publikująca na TikToku pod nazwą "yomrants", postanowiła przytoczyć na swoim profilu taką sytuację.

Kobieta relacjonuje, że podczas niedawnej podróży samolotem po wejściu na pokład maszyny czekała na nią przykra niespodzianka. Myah wspomina, że specjalnie zarezerwowała z odpowiednim wyprzedzeniem miejsce przy oknie. Gdy dotarła do przypisanego jej siedzenia, odkryła, że siedzi na nim mama z dzieckiem.

Spojrzała raz jeszcze na kartę pokładową i numer umieszczony na schowku nad głowami. Wszystko się zgadzało.

Poinformowała więc pasażerkę o pomyłce. W odpowiedzi nie usłyszała przeprosin, tylko sugestię by zajęła miejsce z tyłu kabiny, które było zarezerwowane dla młodej mamy.

Jednak Myah nie chciała przystać na tę propozycję.

- Skoro tak ważne było dla ciebie, aby usiąść obok dziecka, dlaczego nie zrobiłaś odprawy 24 godziny temu, kiedy ja to zrobiłam? W samolocie było kilka zestawów siedzeń po dwa miejsca obok siebie. Gdybym miała dziecko, prawdopodobnie zapłaciłabym, by mieć pewność, że siedzę obok niego - relacjonowała na nagraniu opublikowanym na TikToku. "Twoje dziecko i brak odpowiedzialności nie mają ze mną nic wspólnego" - napisała pod nagraniem.

Dalej mówi, że do dyskusji włączył się inny pasażer, który zaproponował, że odda tiktokerce swoje miejsce przy oknie.

Myah chciała dać nauczkę młodej mamie, ale ostatecznie przystała na ofertę pasażera.

Jednak postanowiła jeszcze raz skomentować zaistniałą sytuację. Dodała, że zachowanie kobiety było nieodpowiednie i poleciła jej, by myślała o rezerwacji miejsca z wyprzedzeniem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze