Trwa ładowanie...

Nie chciała ustąpić miejsca matce dwójki dzieci. Zemsta była słodka

Avatar placeholder
19.08.2024 08:38
Nie chciała zamienić się miejscem w samolocie. Szybko pożałowała
Nie chciała zamienić się miejscem w samolocie. Szybko pożałowała (Getty Images, TikTok)

Podróżowanie samolotem z dziećmi bywa wyzwaniem, zwłaszcza gdy rodzina zostaje rozdzielona na pokładzie. Taka sytuacja przydarzyła się Cindy Arena, popularnej komiczce, która postanowiła podzielić się swoją historią na TikToku.

spis treści

1. Rodzina w samolocie

Podczas jednego z lotów Cindy podróżowała z dwójką swoich dzieci, które miały wtedy 4 i 6 lat. Z powodu braku wcześniejszej rezerwacji miejsc, kobieta została posadzona z dala od swoich pociech.

Zaniepokojona, postanowiła poprosić pasażerkę siedzącą obok jej dzieci o zamianę miejsc, aby móc się nimi zająć. Niestety, spotkała się z odmową. Pasażerka zdecydowanie nie chciała ustąpić, uznała, że jej miejsce nie podlega negocjacjom.

Zobacz film: "Szczekał jak pies i przeklinał załogę. Nagranie z awantury w samolocie w USA"

Cindy, zachowując spokój, wróciła na swoje miejsce i postanowiła nie robić z tego problemu. Jednak sytuacja miała swój dalszy ciąg.

Po niedługim czasie do Cindy podeszła stewardessa z informacją, że kobieta, która wcześniej odmówiła ustąpienia, teraz zmieniła zdanie i chciałaby się jednak zamienić. Cindy zobaczyła w tym okazję do słodkiej zemsty, gdyż przypuszczała, że kobieta nie ma żadnej radości z siedzenia obok jej dzieci.

@cindyarenacomedy #momsoftiktok #kids #airplane #comedy #reaction #boomer #babyboomer #ComicalConversations #Questions #FunnyTalks #comedyvideos ♬ original sound - cindy arena comedy

2. Słoda zemsta?

Kiedy stewardessa przekazała prośbę pasażerki, Cindy uprzejmie, ale stanowczo odpowiedziała: "O nie, przecież musimy siedzieć na przypisanych nam miejscach. Miłego lotu!" W ten sposób odwróciła sytuację, pozostawiając pasażerkę z konsekwencjami jej wcześniejszej decyzji.

Historia wywołała spore poruszenie wśród internautów. Wielu pochwalało sprytne podejście Cindy, uważając, że dobrze zrobiła, odmawiając po zmianie decyzji pasażerki.

Inni jednak wskazywali, że sytuacji można było uniknąć, gdyby Cindy zarezerwowała miejsca z wyprzedzeniem, podkreślając, że nie każdy ma obowiązek ustępować miejsca, za które dodatkowo zapłacił.

"Myślę, że możesz zapytać, ale bądź gotowa na odpowiedź 'nie' i uszanuj ją", "Zdecydowanie to ty jesteś odpowiedzialna za rezerwację miejsc razem, to nie jest problem drugiej osoby", "Wiele osób płaci za swoje miejsca z góry. Niesprawiedliwe jest żądanie od osób, które zapłaciły więcej, aby się przeniosły…", "Jako rodzic podróżujący z dziećmi - rezerwuj z dużym wyprzedzeniem i jeśli to konieczne, zapłać dodatkowo, aby usiąść razem", "Kiedy płacę więcej, nie powinnam być karana… To obowiązek rodziców, aby rezerwować loty z wyprzedzeniem i w taki sposób, aby mogli pozostać z dziećmi" - zauważają internauci.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze