Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

3-latka zmarła w hotelu. Setki gości wystawiają złe recenzje

Avatar placeholder
02.05.2019 11:53
Zepsute jedzenie w hotelu mogło być przyczyną śmierci małej dziewczynki
Zepsute jedzenie w hotelu mogło być przyczyną śmierci małej dziewczynki (gofundme.com)

Hotel Thomas Cook w Turcji dostaje same złe recenzje po nagłej śmierci 3-letniej Brytyjki. Goście piszą o biegunce czy zawrotach głowy przez jedzenie pokryte muchami.

1. Śmierć dziecka na wakacjach

Po tym, jak mała Brytyjka zmarła w luksusowym ośrodku wypoczynkowym, goście opisują liczne choroby oraz zatrucia pokarmowe i apelują do trzymania się z daleka od ośrodka. Strona na TripAdvisor puchnie od wpisów, które dla 4-gwiazdkowego Thomas Hook w Mugla w Turcji oznacza jedno – rychłe zamknięcie.

Lily Gibson zmarła w zeszłym roku. Do dziś nie wiadomo, dlaczego. Brytyjskie media, w tym "The Sun", podały, że rodzice 3-latki chcą dowiedzieć się, czy ta mogła zarazić się infekcją bakteryjną, taką jak E.coli, shigella lub salmonella.

Rodzice Lily, Lisa i Chris, szukali dla niej pomocy w miejscowym szpitalu. Dziewczynka dostała leki, ale niestety nie udało się jej uratować. Dziś państwo Gibson żądają odpowiedzi ze strony hotelu na pytania dotyczące higieny w rodzinnym ośrodku wypoczynkowym.

Zobacz film: "Jak rozpoznać zepsute mięso?"

Przyjaciele i rodzina zebrali ponad 7 tys. dolarów dla Gibsonów, a jeden z krewnych opisał tragedię jako "najgorszy możliwy scenariusz, jaki można sobie wyobrazić". Wujek Lily napisał o bólu rodziny po śmierci małej dziewczynki na stronie GoFundMe dla rodziny. "Bez żadnego wyjaśnienia trzyletnia piękna szczęśliwa dziewczynka została zabrana miłej rodzinie" – czytamy.

"Lily odeszła bez żadnego ostrzeżenia i nie było możliwości przygotowania się na stratę. Utrata dziecka w każdych okolicznościach jest przerażająca, utrata dziecka podczas wakacji rodzinnych, kiedy to powinien być czas radości, trudno nawet pojąć" – dodał.

2. Śledztwo w sprawie śmierci dziecka

Nie ustalono jeszcze pełnej daty dochodzenia, ale następne przesłuchanie ma odbyć się 1 lipca.

Rzeczniczka tureckiego hotelu po wstępnym dochodzeniu złożyła rodzinie dziecka kondolencje. – Dostarczyliśmy koronerowi wszystkie informacje, które udało nam się zgromadzić w hotelu i placówkach opieki zdrowotnej – podkreśliła. – Przyczyna śmierci pozostaje niejasna. Nadal wspieramy koronera i rodzinę w każdy możliwy sposób i czekamy na wynik śledztwa – skwitowała.

Goście hotelowi nie mają jednak wątpliwości, co się stało. Pojawiające się w sieci opinie mówią jedno: hotel nie dba o jakość przygotowywanych posiłków. Piszą, że na jedzeniu siadały muchy i że mieli później kłopoty żołądkowe.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze