Wybrano nowe dziecko Gerbera
Każdego roku marka Gerber wybiera dziecko, które przez 12 miesięcy będzie reprezentowało ich produkty. Tegoroczną edycję konkursu zwyciężył Riley z Ohio, tym samym pokonując ponad 110 tys. innych maluchów. Spójrzcie tylko, jaki jest uroczy!
1. Słodki zwycięzca
Zwycięzcą konkursu na dziecko roku 2017 organizowanego przez firmę Gerber został siedmiomiesięczny Riley Shines z Ohio. Wygrana w konkursie gwarantuje chłopcu udział w reklamie marki Gerber. Zwycięstwo wiąże się także z nagrodą pieniężną. Rodzice malucha, Kristen i Devin Shines, otrzymają 50 tys. dolarów oraz 1500 dolarów na ubrania dziecięce firmy Gerber Childrenswear.
– Początkowo mój mąż śmiał się z tego, że chcę wysłać zdjęcia Rileya do konkursu. Było przecież tak wiele zgłoszeń – mówiła po ogłoszeniu wyników Kristen Shines, mama Rileya. Dodała, że wygrana w konkursie to szansa na uruchomienie specjalnej lokaty na studia dla Rileya.
– Riley swoim zaraźliwym śmiechem przynosi nam codziennie wiele radości. Teraz możemy się nią podzielić z resztą świata. Jesteśmy zaszczyceni, że nasz synek dołączy do rodziny Gerbera – dodaje szczęśliwa mama.
Przeczytaj koniecznie
- Podróż bez niepotrzebnych problemów, czyli jak ułatwić sobie życie
- Po co sprzątać? Zobacz, jak uniknąć nadmiaru obowiązków
- Obalamy mity na temat rozszerzania diety niemowlaka
- Pediatra odpowiada na wasze pytania
- Nie daj się oszukać! Czy wiesz, jak rozpoznać prawdziwy tran?
- Nowa technologia w domu. Zobacz, jak zmieni twoje życie
2. Najbardziej znana buzia na świecie
Coroczny konkurs Gerbera organizowany jest od 2010 roku. To hołd dla Ann Turner Cook – dziewczynki, która pojawiła się na zakrętkach słoiczków tej marki już w 1928 roku. „Dziecko Gerbera”, jak nazywa się tę kobietę, świętowała niedawno swoje 90-te urodziny!
Ann Turner Cook stała się najpopularniejszą dziecięcą buzią na świecie... przez przypadek. Sąsiadka i przyjaciółka rodziny, Dorothy Hope Smith, wysłała do firmy Gerber szkic przedstawiający małą Ann. Artystka dodała, że rysunek, który wykonała węglem, może w każdej chwili dopracować. Liczyła, że po poprawce ma on szansę stać się logo marki. Firmie spodobała się jednak jego surowa wersja. W 1931 roku portret dziewczynki został zarejestrowany jako znak handlowy.
Przez wiele lat zastanawiano się, kim jest najbardziej popularna dziewczynka z zakrętek. Spekulowano, że to jedna z modelek lub aktorek. Tymczasem Ann Turner Cook przez wiele lat była nauczycielką języka angielskiego.