Trwa ładowanie...

Fisher-Price dba o mamy. Marka podaruje setkom Polek relaks z okazji Dnia Mamy

Avatar placeholder
19.05.2021 15:00
Fisher-Price dba o mamy. Marka podaruje setkom Polek relaks z okazji Dnia Mamy
Fisher-Price dba o mamy. Marka podaruje setkom Polek relaks z okazji Dnia Mamy

Marka Fisher-Price® rusza w Polsce z wyjątkową akcją mającą na celu wsparcie zmęczonych codziennymi obowiązkami mam i podarowanie im chwili zasłużonego relaksu. Inicjatywa „Dzień Mamy z Fisher-Price” została stworzona w odpowiedzi na wyniki badań, według których matki dzieci w wieku 0-7 lat mają dla siebie średnio tylko 56 minut dziennie . We współpracy z największą w kraju siecią gabinetów beauty&SPA YASUMI, Fisher-Price® oferuje setkom mam w całej Polsce możliwość skorzystania z relaksującego masażu w promocyjnej cenie oraz wygrania dodatkowych nagród z okazji zbliżającego się Dnia Mamy.

Partnerem treści jest Fisher-Price

Naukowcy obliczyli, że w skali pierwszego roku życia malucha, świeżo upieczony rodzic śpi średnio o 663 godziny mniej niż normalnie . Badanie zlecone przez markę Fisher-Price®, znanego i cieszącego się zaufaniem na całym świecie producenta zabawek i produktów dla maluchów, zostało przeprowadzone w marcu tego roku na grupie 1000 Polek. Prawie trzy czwarte ankietowanych kobiet (74%) stwierdziło, że rodzicielstwo w czasach pandemii sprawiło, że czują się bardziej wyczerpane niż zwykle . Natomiast 78% ankietowanych mam przyznało, że wraz z narodzinami dziecka zaczęły postrzegać sen jako luksus, a nie podstawową potrzebę biologiczną organizmu, którą mogą naturalnie zaspokajać każdej nocy. Spytane o idealny prezent z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, prawie dwie trzecie (74%) ankietowanych matek przyznało, że to, o czym marzą, to chwila odpoczynku .

W oparciu o powyższe wyniki marka Fisher-Price® stworzyła akcję, do udziału w której zaprasza wszystkie mamy w Polsce pragnące celebrować swoje święto poprzez upragniony relaks. Dzięki współpracy z renomowaną siecią gabinetów kosmetycznych YASUMI, marka oferuje możliwość zakupu masażu relaksacyjnego dla młodych mam z rabatem do 50% za 45-minutowy zabieg. Okazja ta zarezerwowana jest dla 663 kobiet, symbolicznie nawiązując w ten sposób do liczby „utraconych” godzin snu podczas pierwszego roku macierzyństwa. Voucher na zabieg będzie można kupić od dziś na stronie sklep.yasumi.pl, a zrealizować w jednym z ponad 100 salonów YASUMI w kraju.

Na mamy, które umówią się na masaż w dniach od 17 maja do 13 czerwca, w salonie YASUMI czekać będzie dodatkowa niespodzianka w postaci specjalnej zawieszki na drzwi z kodem zniżkowym na zabawki Fisher-Price®. Co więcej, mama, która skorzysta z masażu, będzie mogła wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody, w tym m.in. zestaw kosmetyków do domowej pielęgnacji.

Zadaniem konkursowym będzie przedstawienie swojego sprawdzonego sposobu na relaks. Wszystkie informacje na temat konkursu mamy znajdą na zawieszkach przedstawiających kultowe zabawki Fisher-Price®, czyli Szczeniaczka Uczniaczka i jego Siostrzyczkę trzymające transparent z hasłem „DBAMY O MAMY!”. Setki zawieszek na drzwi zostaną wręczone Polkom, by pomóc im nadrobić zaległości we śnie, a ponadto przypomnieć o tym, jak istotne jest, by nie zapominały o swoich potrzebach.

Ewa Bielawa, Brand Manager marki Fisher-Price® w Polsce, przyznaje: - W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o negatywnych skutkach izolacji, której wszyscy doświadczyliśmy w związku z pandemią wywołaną Covid-19. Każdy z nas borykał się z niedogodnościami w tym wyjątkowo ciężkim czasie, jednak bezapelacyjnie to właśnie rodzice, a zwłaszcza matki małych dzieci, musieli zmierzyć się z największymi trudnościami. Macierzyństwo to piękne, lecz szalenie wyczerpujące doświadczenie — i to w normalnych czasach. Wyniki przeprowadzonego badania utwierdziły nas tylko w przekonaniu, że Polki potrzebują teraz odpoczynku bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie setki matek w całej Polsce zyskają cenny czas dla siebie i poświęcą go na relaks.

W przeprowadzonym badaniu ponad 1/3 ankietowanych mam (37%) przyznała się do wywierania na sobie dodatkowej presji, a 41% kobiet stwierdziło, że przedkłada dobro innych swoim kosztem. Z kolei dla 69% ankietowanych mam pogodzenie obowiązków zawodowych i macierzyństwa było w ostatnim roku dużym wyzwaniem. Jak Polki opisują samo macierzyństwo? Wśród najczęściej wymienianych przymiotników znalazły się określenia takie jak: piękne (64%), ciekawe (55%), wyczerpujące (52%) oraz wspaniałe (52%).

Akcja „Dzień Mamy z Fisher-Price®” rusza w poniedziałek 17 maja. Zakup vouchera na zabieg relaksacyjny możliwy jest na stronie sklep.yasumi.pl. Liczba zabiegów ograniczona. Na wszystkie mamy, które umówią się na zabieg w salonie YASUMI w dniach od 17 maja do 13 czerwca, czekać będzie wyjątkowa zawieszka od Fisher-Price® z kodem rabatowym na produkty marki i informacją o konkursie.

Partnerem treści jest Fisher-Price

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (869 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.