Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Przerażające USG. Mama stwierdziła, że dziecko wygląda jak demon. "Bałam się jak będzie wyglądać"

 Maria Krasicka
08.04.2022 15:38
Nie spodziewała się takiego wyniku USG
Nie spodziewała się takiego wyniku USG (Facebook)

Młoda mama nie mogła się doczekać, kiedy po raz pierwszy zobaczy na USG twarz swojego dziecka. Nie spodziewała się jednak, że zamiast słodkiej buzi zobaczy złowrogą postać z kreskówki.

1. Zabawne zdjęcie USG

28-letnia Jade Boyland poszła na badanie połówkowe z nadzieją, że uda jej się zobaczyć twarz dziecka. Widziała już wcześniej piękne profile z USG i właśnie takiego obrazu się spodziewała. Jak przyznaje, marzyła o tym, że od razu po powrocie do domu włoży zdjęcie do ramki.

Niestety jej przyszła córeczka nie chciała się obrócić bokiem i jedyne co lekarka mogła zobaczyć to portret en face. Młoda mama była przerażona tym widokiem i od razu zapytała, czy wszystko jest w porządku.

- Przez cały czas była zwrócona na wprost, nie mogliśmy jej zmusić do odwrócenia się. Próbowałam wstawać, zginać się, ale nic nie działało, nie chciała się ruszyć – wspomina Jade.

Lydia nie chciała się obrócić
Lydia nie chciała się obrócić (Facebook)

2. Reakcja na zdjęcie USG

Mimo nietypowego portretu, kobieta postanowiła pochwalić się nim w mediach społecznościowych. Nie spodziewała się jednak, że zdjęcie jej córeczki wywoła tyle zamieszania. Użytkownicy stwierdzili, że dziecko jest niezwykle podobne do postaci z kraskówki Davida Firtha – Salad Fingers.

Użytkownicy porównali dziewczynkę do postaci z Salad Fingers
Użytkownicy porównali dziewczynkę do postaci z Salad Fingers (Facebook)

Jade sama przyznaje, że jak po raz pierwszy zobaczyła twarz swojej córki, powiedziała, że jest "demonicznym dzieckiem". Jednak z czasem, kiedy do terminu porodu było coraz bliżej, młoda mama zaczęła się obawiać, jak naprawdę będzie wyglądać jej dziecko.

- Miałam nadzieję, że zobaczę normalny skan, z profilu. Po badaniu połówkowym nie było więcej zdjęć jej twarzy. Do końca bałam się, jak będzie wyglądać, ale kiedy mi ją podali, była absolutnie idealna – mówi.

Lydia przyszła na świat w 2014 roku
Lydia przyszła na świat w 2014 roku (Facebook)

Kobieta dodaje, że to jak nazwała córkę, idealnie oddaje jej charakter. Mała Lydia naprawdę jest demonicznym dzieckiem.

- Napady złości zaczęły się w wieku 12 miesięcy. Wszyscy mówili mi, że to wstęp do buntu dwulatka, ale nigdy się nie skończyły. Teraz Lydia ma siedem lat i nadal jest z piekła rodem – mówi.

Lydia ma już siedem lat
Lydia ma już siedem lat (Facebook)

Jade doczekała się jeszcze dwójki dzieci. Jak sama mówi, dopiero za trzecim razem udało się wykonać idealne zdjęcie podczas badań ultrasonografem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze