Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Skandal w sklepie. "Ktoś mnie ścigał, próbował zgłosić kierownikowi"

Avatar placeholder
02.02.2023 15:28
Mama została skrytykowana za to, jak ubrała swoje dziecko.
Mama została skrytykowana za to, jak ubrała swoje dziecko. (Getty Images)

To, w jaki sposób ubieramy dzieci, często spotyka się z komentarzami innych osób. Niestety jak się okazuje, nie każdy reaguje pozytywnie. To właśnie spotkało jedną z mam, która podczas wizyty w sklepie, została skrytykowana za to, jak ubrała swoją córkę. "To skandal!" - mówią inni rodzice, choć przyznają, że i im zdarzało się mieć podobne sytuacje.

spis treści

1. Wszystko przez to, że nie miała czapki

Jedna z mam ze Stanów Zjednoczonych podzieliła się na stronie Reddit swoją niecodzienną historią. Kobieta wybrała się bowiem na zakupy z dzieckiem, jednak nie spodziewała się tego, że ktoś skomentuje sposób, w jaki ubrała swoją pociechę.

"Ktoś ścigał mnie przez Home Depot, a potem próbował zgłosić kierownikowi, że moje dziecko nie miało czapki" - relacjonuje mama.

Kobieta wyjaśniła również, że mimo tego, że była zima, miała ona szczególny powód, dla którego nie założyła swojej córce czapki.

"Trzy razy w tym tygodniu miała już wysypkę cieplną". - mówi.

Mama dodaje jednak, że nawet gdy próbowała wyjaśnić wszystko kobiecie, która ją skrytykowała, ta nie chciała jej słuchać. Wówczas krzyczała jeszcze głośniej "To dziecko potrzebuje czapki!"

2. Na rodziców często spada fala krytyki. Wszystko przez ubiór ich dzieci

Post mamy z USA spotkał się z dużym zainteresowaniem innych rodziców. Jak się okazuje, większość z nich miała podobne incydenty.

"To skandal, ale miałam podobnie na spacerze z moim synem" - pisze jedna z mam.

"Kiedy moja córka miała miesiąc, starsza pani przejeżdżała obok mnie na hulajnodze elektrycznej i krzyczała: To dziecko wygląda jakby mu było zimno?" - pisze inna mama, dodając, że cała sytuacja miała miejsce latem, a jej dziecko było ubrane w body i w legginsy.

"Pogoda 26 stopni Celsjusza, dziecko nie nosi skarpetek. Starsza pani pochyla się i mówi: Powiedz mamie, że jest ci za zimno i musi cię ubrać" - opowiada inna osoba.

Jak widać, niektórzy zapominają o tym, że rodzice z pewnością wiedzą najlepiej, jak powinni ubrać swoje dziecko. Jednocześnie nikt nie ma prawa ich za to krytykować.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Czytaj także:

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze