Reklama Skittles na Dzień Mamy. Kobieta karmi syna cukierkami przez pępowinę
Nie wszystkie reklamy z okazji Dnia Mamy są wzruszające, sentymentalne i przyjemne w odbiorze. Twórcy reklamy Skittles opublikowali swoją propozycję, po czym w błyskawicznym tempie postanowili zrezygnować z emisji pomysłu. Dlaczego usunęli ze swojego profilu na YouTubie nową reklamę?
1. Cukierki przez pępowinę
Dzień Mamy w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest w drugą niedzielę maja. Z tej okazji wiele firm, marek, czy sklepów próbuje promować swój produkt. nawiązując do dnia, który dla większości społeczeństwa wiąże się z wieloma dobrymi, a nawet wzruszającymi wspomnieniami. Nie każdy jednak podobnie podchodzi do tego święta.
Twórcy reklamy Skittles postanowili nieco ironicznie podejść do "ckliwych" reklam ukazujących się z okazji Dnia Mamy, a w zasadzie wyśmiać je. Jak się jednak okazało, ich poczucie humoru nie zostało zbyt dobrze odebrane przez społeczeństwo.
Koniecznie przeczytaj:
Wideo Skittles na Dzień Mamy ukazuje siedzącego na kanapie dorosłego mężczyznę z mamą. Kobieta zjada cukierki, po czym syn prosi, aby robiła to szybciej i częściej. Najważniejszym elementem jest to, że syn, mimo swojego wieku, wciąż połączony jest pępowiną ze swoją rodzicielką.
Na początku syn zgaduje, jakiego koloru cukierki zjada jego mama. Następnie mówi: "Och mamo, uwielbiam jeść Skittles za każdym razem, kiedy je jesz", na co mama odpowiada "Uwielbiam, jak jesz Skittles, za każdym razem, gdy ja jem Skittles".
Na koniec z ust syna pada zdanie: "Och, tęsknie za tatą" – które dla większości osób jest zupełnie niezrozumiałe w kontekście całej reklamy. Nie sposób też nie wspomnieć, że mężczyzna posiada nieco psychopatyczny wyraz twarzy, a na licu jego mamy pojawiają się dość niepokojące grymasy.
Zobacz także:
2. Fala krytyki
Głosy społeczeństwa były niemalże jednoznaczne. Większość osób określiła reklamę jako obrzydliwą, niepoprawną i dziwną. W mediach toczy się dyskusja, czy taki materiał powinien być ukazywany w trakcie przerw w telewizji.
Film był umieszczony na oficjalnym kanale Skittles na YouTubie, jednak bardzo szybko został z niego usunięty. Powód? Zbyt duża liczba negatywnych komentarzy. Wielu medioznawców zastanawia się obecnie, czy firma nie zrobiła tego specjalnie, aby wzbudzić większe zainteresowanie swoim produktem.
Obecnie reklama została okrzyknięta jedną z najgorszych w historii. Jednak jak wiadomo, w internecie nic nie jest w stanie zniknąć na zawsze. A więc zapraszamy do jej obejrzenia.
Czy ta reklama zwiększyła waszą ochotę na te pyszne, kolorowe cukierki?