W jaki sposób przetrwać karmienie bez podjadania?

Migdały to źródło białka, wapnia, magnezu i błonnika. Nie są takim alergenem jak orzechy, więc mogą jeść je nawet kobiety karmiące piersią.

Przeczytaj też:

29 pomysłów na zdrowe dania dla ciężarnych

Boisz się, że uczulą twoje dziecko? Nowe produkty wprowadzaj stopniowo i obserwuj malucha. Sprawdź, co jeszcze możesz jeść, gdy karmisz naturalnie.

Zobacz film: "Co powinna jeść mama karmiąca?"

Zobacz także:

Miała uczulenie na własną ciążę

10 pierwszych oznak ciąży
10 pierwszych oznak ciąży [11 zdjęć]

Minęło kilka tygodni odkąd miałaś ostatnią miesiączkę, a następna nie nadchodzi. Zastanawiasz się, czy...

zobacz galerię

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!