Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca – marka zaprasza do kina!
Informacja Prasowa Mondelez
Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.
Oreo wspiera w wyrażaniu uczuć
Tata jest pierwszym super bohaterem w życiu każdego dziecka. Oferuje swoje opiekę, wsparcie i bezcenne rady, stając się prawdziwą ostoją dla dziecka. 23 czerwca każdego roku mamy sposobność przypomnieć wszystkim tatom, jak bardzo jesteśmy wdzięczni za ich obecność w naszym życiu. Dzień Ojca to idealna okazja, by wyrazić te uczucia, spędzając razem cenny czas np. podczas seansu ulubionego filmu w kinie. Marka Oreo daje tę możliwość dzięki szczególnej formie aktywacji, przygotowanej specjalnie z okazji tego święta.
Smaczny pomysł na świętowanie Dnia Ojca
Każdy tata zasługuje na chwilę odpoczynku, a wspólny seans w kinie jest idealną sposobnością, by spędzić ten cenny czas razem z dziećmi. Kupując ulubione ciastka od marki Oreo zapewniamy sobie nie tylko pyszną przekąskę, ale także szansę na odebranie unikatowych nagród. Połączenie idealne!
Wyjątkowa forma aktywacji
Oreo z okazji Dnia Ojca przygotowało dla konsumentów akcję sprzedażową, w której czekają na nich kody zniżkowe do wszystkich kin sieci Helios w całej Polsce. Aby wziąć udział w akcji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min. 10 zł, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.oreodzienojca.pl i odebrać swój kod zniżkowy. Uprawnia on do zakupu biletu za jedyne 10 zł na filmy 2D i 3D. Oferta trwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.
Informacja Prasowa Mondelez