Podaruj świąteczny prezent potrzebującym dzieciom – akcja charytatywna Fisher-Price®
W te święta masz okazję nie tylko uszczęśliwić swoje dziecko, ale również podarować możliwość zabawy potrzebującym rodzinom na całym świecie. W dniach 2–31 listopada za każdym razem, gdy kupisz zabawkę marki Fisher-Price® sprawisz, że firma przekaże drugą zabawkę na cele charytatywne. Dzięki tej wyjątkowej akcji w samej Europie aż 140 tysięcy zabawek trafi w ręce najbardziej potrzebujących dzieci.
Dając dzieciom możliwość zabawy, dorośli wręczają im szansę na naukę i rozwój. Dlatego przez cały rok Fisher-Price® dąży do tego, aby zapewnić maluchom na całym świecie innowacyjne produkty, które pomogą im osiągać kolejne kamienie milowe w rozwoju. Firma tworzy zabawki, ale przede wszystkim realne sposoby na wspieranie prawidłowego rozwoju dzieci. Kreuje dziecięcy świat, który ma więcej kształtów i kolorów, świat wypełniony dźwiękiem pierwszych słów i beztroskiego śmiechu.
Wartościowa, radosna zabawa z bliskimi to dla dziecka najwspanialszy dar, jaki możemy podarować. Podczas akcji „Podaruj zabawę z Fisher-Price®” za każdym razem, gdy kupowana jest jedna z pięciu zabawek naszej marki – Szczeniaczek Uczniaczek, Siostrzyczka Szczeniaczka, Edukacyjny Globus Odkrywcy, Edukacyjny Stolik Malucha lub BeBo „Tańcz i śpiewaj ze mną” – my przekazujemy drugą zabawkę na cele charytatywne – mówi Anna Penza, Brand Manager Fisher-Price®.
– Pragniemy, aby wszystkie dzieci na całym świecie miały równe szanse rozwoju i dostęp do wartościowych, edukacyjnych zabawek, które pomagają im osiągać kolejne „kamienie milowe”. Teraz jest to możliwe dzięki ludziom o wielkich sercach, którzy za sprawą jednego prezentu dla swojego dziecka mogą spełniać świąteczne marzenia maluchów na całym świecie – dodaje.
W globalną akcję zaangażowały się tak istotne organizacje charytatywne jak: Save the Children, Worldwide Orphans, Special Olympics, Szpital Dziecięcy w Pekinie, Szpital Dziecięcy Mattel przy UCLA oraz Stowarzyszenie Szpitali Dziecięcych. Dzięki Fisher-Price® organizacje te w samej Europie rozdadzą wspólnie aż 140 tysięcy zabawek dobranych odpowiednio do wieku i potrzeb dzieci.
Partnerami akcji są sklepy sieci: Carrefour, Leclerc, Smyk, Toys „R” Us. Akcja trwa od 2 do 31 listopada.