Nowe Danonki – to od teraz „must have” każdej mamy!
Danonki – najbardziej znana marka dla dzieci prezentuje nowość, która na zawsze zmieni oblicze przekąski i znajdzie stałe miejsce w torebkach mam. Nowe Danonki w opakowaniu, które pozwoli zjeść je od razu i bez problemu, zachowujące świeżość i doskonałą jakość nawet do 6 godzin po wyjęciu z lodówki – to „must have” w torebkach Mam.
Nowe Danonki to ulubione przez dzieci smaki – truskawkowy i waniliowy a także piękne, kolorowe opakowania na których Dino Danonek występuje aż w 6 odsłonach. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, powstaje z 79% mleka i stanowi źródło niezbędnego w diecie dziecka wapnia oraz uzupełnia ją w potrzebną witaminę D.
Na placu zabaw, w trakcie podróży, w drodze z przedszkola czy na drugie śniadanie do zerówki – nowe Danonki sprawdzą się w każdej sytuacji. Można je zjeść wszędzie, więc nowe Danonki mogą pomóc Mamom w momencie, gdy dziecko poza domem nagle prosi „Mamo chcę jeść”. Wygodny i łatwy dostęp do wartościowego, pożywnego, mlecznego produktu spowoduje, że nowe Danonki staną się superbohaterem wśród przekąsek!
– Opracowany przez nasz Dział badań i rozwoju produkt jest odpowiedzią na potrzeby mam, które często z powodu braku czasu lub braku możliwości wyboru kupują przekąskę niedostosowaną do potrzeb dziecka. Teraz będą mogły podać dziecku pyszny, wartościowy produkt, który zaspokoi jego potrzeby żywieniowe i stanowi jedną z 3-4 rekomendowanych przez ekspertów porcji produktów mlecznych dziennie. – skomentowała premierę nowego produktu Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji, Danone.