Nauczyciele: nic nie wiemy o założeniach reformy, ani podstawach programowych (WIDEO)

Reforma edukacji przysparza coraz więcej problemów. Nauczyciele nie kryją oburzenia, że Ministerstwo Edukacji Narodowej nie konsultowało z nimi ani założeń zmian, ani podstaw programowych. Reforma może wywołać też problemy organizacyjne.

Kłopoty będą mieć gimnazjaliści, którym powinie się noga. Jeśli dziecko nie zda w pierwszej klasie, będzie musiało się cofnąć do podstawówki. Łukasz Ługowski, dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Kąt, twierdzi, że to bardzo krzywdzące. Proponuje, aby dla takich uczniów utworzyć specjalne klasy zbiorcze.

 

Zobacz film: "Nauczyciele: nic nie wiemy o założeniach reformy, ani podstawach programowych"

W studiu #dziejesięnażywo Danuta Kozakiewicz, dyrektor PSP nr 103 w Warszawie, mówiła, że nie może nawet wyrazić własnej opinii na temat reformy, ponieważ nie wie, jakie zmiany proponuje MEN. Nauczyciele nie znają nowych podstaw programowych i nie wiedzą, czego będą uczyć.

Zobacz film

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!