Nauczyciele: nic nie wiemy o założeniach reformy, ani podstawach programowych (WIDEO)

Reforma edukacji przysparza coraz więcej problemów. Nauczyciele nie kryją oburzenia, że Ministerstwo Edukacji Narodowej nie konsultowało z nimi ani założeń zmian, ani podstaw programowych. Reforma może wywołać też problemy organizacyjne.

Kłopoty będą mieć gimnazjaliści, którym powinie się noga. Jeśli dziecko nie zda w pierwszej klasie, będzie musiało się cofnąć do podstawówki. Łukasz Ługowski, dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Kąt, twierdzi, że to bardzo krzywdzące. Proponuje, aby dla takich uczniów utworzyć specjalne klasy zbiorcze.

 

W studiu #dziejesięnażywo Danuta Kozakiewicz, dyrektor PSP nr 103 w Warszawie, mówiła, że nie może nawet wyrazić własnej opinii na temat reformy, ponieważ nie wie, jakie zmiany proponuje MEN. Nauczyciele nie znają nowych podstaw programowych i nie wiedzą, czego będą uczyć.

Zobacz film

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.