Jak grać w "Wonderbook: Księga Czarów"? (WIDEO)
Zasady gry z Księgą Czarów
Na samym początku przygody z Księgą Czarów gracz znajduje się w bibliotece Hogwartu. Tam poznaje profesora, który pomoże mu stać się czarodziejem. Księga Czarów składa się z pięciu rozdziałów, a każdy z nich koncentruje się na kolejnych cechach dobrego czarodzieja. Aby dokonać postępów w magii, gracz ćwiczy zaklęcia (4 w każdym rozdziale) i wykonuje różne ćwiczenia. Na końcu każdego rozdziału adept magii bierze udział w teście ze znajomości i użycia poznanych formuł magicznych.
Niemałą atrakcją dla dzieci grających w "Wonderbook: Księga Czarów" jest możliwość "czarowania" za pomocą różdżki. Gdy gracz rzuca zaklęcie po raz pierwszy, na końcu różdżki widać efekt, na przykład w postaci strużki światła. Dzięki temu mały czarodziej może od razu powiedzieć, jakie rzuca zaklęcie. Jednym z elementów gry wideo są zabawne papierowe scenki, które pomagają zapoznać się z anegdotami na temat zaklęć i historiami ich powstawania.