Akcja #dladzieciakow 2015

W tym roku już po raz drugi ludzie związani z branżą internetową wspierają akcję #dladzieciakow. Angażują się w nią startupowcy, marketingowcy, firmy działające w Internecie, inwestorzy, blogerzy, komentatorzy, jak i inni bardziej lub mniej znani w sieci użytkownicy.

Założenie jest proste: wychowawcy, dyrektorowie placówek i opiekunowie dzieci z domów dziecka, wraz ze swoimi podopiecznymi przygotowują listę prezentów, które ci ostatni chcieliby ujrzeć w tym roku pod choinką na Święta. Dzieci (i młodzież) sporządzają listy - młodsze w formie listów do Mikołaja, inni zwyczajnie przekazują swoje pragnienia ustnie lub pisemnie. Gdy uda się już zebrać świąteczne pragnienia od każdego - ostateczna lista prezentów jest kompletowana i wyceniania. W ten sposób powstaje kwota, którą ludzie polskiego Internetu, jak i zwykli użytkownicy sieci próbują zebrać. Po jej zebraniu - kupowane są prezenty i dostarczane do placówek.

Akcja została zapoczątkowana w zeszłym roku przez Karola Zielinskiego i swoim zasięgiem objęła 15 domów dziecka z różnych regionów Polski. W wyniku zbiórki planowano zebrać blisko 27 000 złotych. Udało się zebrać znacznie więcej, bo ponad 35 000 złotych. To zaś pozwoliło zaangażować kolejne placówki i tym samym kupić prezenty dla ponad 300 dzieciaków (to o prawie 100 więcej niż było planowane na początku).

W tym roku wyzwanie jest jeszcze większe. W akcji bierze udział 21 placówek zlokalizowanych w różnych rejonach kraju (w tym m.in. w Gdańsku, Gdyni, Wejherowie, Szczecinku, Białymstoku, Sanoku, Oświęcimiu, Poznaniu, Chełmnie, czy Wołowie). Do uzbierania jest ponad 50 000 złotych, co pozwoli na zakup prezentów dla blisko 450 dzieci. I to prezentów nie byle jakich, bo jednym z głównych celów tegorocznej edycji jest zakup prezentów rozwijających, wspomagających rozwój umiejętności, pasji i talentów dzieci.

Teraz, bo od poniedziałku, 16. listopada - trwa najtrudniejszy etap - zbiórka, do której dołączyć może każdy, kto tylko ma chęć wspomóc akcję #dladzieciakow. Aby pomóc wystarczy wejść na stronę internetową i wpłacić dowolną kwotę.
Dodatkowo organizatorzy bardzo by chcieli, by każdy, kto tylko dołącza się do akcji, wspomógł ją też promocyjnie. W tym przede wszystkim namawiają do nakręcenia krótkiego filmu, w którym mówi się o tym, że akcja istnieje, warto w niej wziąć udział, wpłacić pieniądze i nagrać swój własny film promujący. W ten sposób #dladzieciakow dociera dalej i angażowane są w nią kolejne osoby.

Oczywiście nie tylko taka forma promocji się liczy i jest praktykowana. Ludzie tworzą grafiki, piszą artykuły, wpisy na blogi, czy serwisy społecznościowe. I podają coraz to kolejne informacje o akcji dalej, do swoich znajomych i rodziny, by ich również do udziału zaprosić.

My również z całego serca wspieramy akcję #dladzieciakow, robiąc co tylko możemy, by zrobiło się o niej głośno. Wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej.

Redakcja parenting.pl, ponad rok temu
Komentarze

DYSKUSJE NA FORUM

Artykuły Patronaty
Patronaty

Gra Akademii Umysłu JUNIOR

Gra Akademii Umysłu JUNIOR

Gry umysłowe Akademii Umysłu przypadną do gustu nie tylko dzieciom. Spodobają się również rodzicom, którzy będą spokojniejsi o rozwój swoich pociech.

Patronaty

"Świat dziecka" - dodatek do Metra

"Świat dziecka" - dodatek do Metra

Dodatek do Metra "Świat dziecka" Zapraszamy już dzisiaj (27 października 2014 roku) do zapoznania się z publikacją "Świat dziecka", która została wydana jako dodatek do Metra.

Patronaty

IV część serii Oczami Maluszka - Harmonijka

IV część serii Oczami Maluszka - Harmonijka

Dzieci zaczynają rozpoznawanie kolorów od czerni i bieli. Oczami Maluszka - Harmonijka to ilustracje w dwóch kolorach – czarnym i białym. Rozmiary książeczki pozwalają na oglądanie jej przez Malucha na własnym łóżeczku. Dzięki temu poznaje dwubarwne...

Patronaty

Spuki Boo

Spuki Boo

Urodziny Spuki Boo Zapisz się z dzieckiem na urodziny Spuki Boo!