Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Naukowcy ostrzegają o potencjalnych zagrożeniu wynikającym z umieszczania treści dotyczących swoich dzieci w internecie przez ich rodziców

Avatar placeholder
06.11.2016 20:26
Naukowcy ostrzegają o potencjalnych zagrożeniu wynikającym z umieszczania treści dotyczących swoich dzieci w internecie przez ich rodziców
Naukowcy ostrzegają o potencjalnych zagrożeniu wynikającym z umieszczania treści dotyczących swoich dzieci w internecie przez ich rodziców

Najnowsze badania przedstawione przez Amerykańską Akademie Pediatryczną na Krajowej Konferencji w San Francisco mówią, że to, jak rodzice dzielą się z innymi informacjami na temat swojego dziecka za pomocą internetu może nieść pewne ryzyko.

Pediatra Bahareh Keith, wraz z profesorem prawa Stacey Steinberg, zaprezentowali na konferencji abstrakt pt. „Na co rodzice powinni zwrócić uwagę: prywatność w dobie mediów społecznościowych i rola pediatry" na podstawie przeglądu medycznego i doktryna wokół tematu. Zachęcają w nim pediatrów, aby przedstawili rodzicom kilka zasad dotyczących ujawniania danych związanych ze swoimi dziećmi przez internet.

Rodzice często tworzą pierwsze ślady swoich dzieci w internecie. Poprzednie badania wykazały, że 92 procent z 2-latków w Stanach Zjednoczonych ma już obecność w internecie, a około jedna trzecia z nich, jest obecna na portalach społecznościowych w ciągu pierwszych 24 godzin życia.

To, jakie treści o swoich dzieciach umieszczają rodzice w internecie ma wpływ na dobro dziecka
To, jakie treści o swoich dzieciach umieszczają rodzice w internecie ma wpływ na dobro dziecka (123RF)
Zobacz film: "Jak dzieci tracą odporność?"

„Ilość informacji umieszczona w internecie głównie za pośrednictwem portali społecznościowych  o naszych dzieciach w ciągu zaledwie kilku lat jest oszałamiająca" - powiedziała dr Keith, dyrektor pediatrii globalnej oraz profesor pediatrii na Uniwersytecie we Florydzie.

„Rodzice często rozważają, jak najlepiej chronić dzieci podczas gdy korzystają one z internetu. Jednak rodzice nie zawsze rozważają, jak oni sami poprzez dodawanie informacji i zdjęć o dziecku przy wykorzystaniu mediów społecznościowych mogą wpływać na dobre samopoczucie swoich dzieci" – dodaje.

„Social media oferuje wiele korzyści dla rodzin, w tym dając rodzicom głos i możliwość podzielenia się i skorzystania z rad pozostałych rodziców, ponieważ wiedzą, że ważne jest wsparcie podczas trudnych doświadczeń wychowawczych.

„Ale kiedy dzielimy się za pomocą mediów społecznościowych informacjami o swoim dziecku ze  wszystkimi, musimy zastanowić się, jak nasze działania wpływają na samopoczucie naszych dzieci, zarówno dziś, jak i wkrótce w przyszłości" – mówi dr Keith.

ZOBACZ TAKŻE:

Bezpieczeństwo dziecka w sieci

Autorzy badania twierdzą, że pediatrzy zalecają zwiększanie świadomości wśród rodziców, aby chronić tożsamość wirtualną dziecka.

„Musimy zachęcać do odpowiedzialnego i przemyślanego korzystania z social media. Nawet najlepsze intencje rodziców powinny zostać przemyślane i rozważone dla dobra swojej pociechy” – twierdzą autorzy badania.

Steinberg ostrzega, że ​​informacje udostępnione w internecie mogą zostać skradzione lub wielokrotnie ponownie udostępniane, bez wiedzy rodziców, potencjalnie trafiając  w ręce pedofilów lub złodziei.

„Jeszcze bardziej prawdopodobne, że dziecko pewnego dnia będzie chciało mieć trochę prywatności i kontroli nad swoją tożsamością w internecie” - twierdzi Steinberg, zwracając uwagę, że pierwsze "dzieci social media" są właśnie w trakcie wkraczania w dorosłość, wybierania uczelni, a rynek pracy często jest w stanie sprawdzić i zweryfikować informacje umieszczone na portalach społecznościowych na temat potencjalnego przyszłego pracownika.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze