Ćwiczenia dla zestresowanych – wysmuklają sylwetkę i przynoszą relaks (WIDEO)

Aktywność fizyczna pozwala nie tylko cieszyć się zgrabną sylwetką i dobrą kondycją, ale także poprawia nastrój i pozwala pozbyć się stresu. To co prawda bardzo wymagająca i trudna sztuka, ale proste ćwiczenia możesz wykonywać samodzielnie w domu. Warto wiedzieć też, że pozycje jogi można wykonywać również w ciąży. Potrzebna będzie mata do ćwiczeń i wygodny strój. Pamiętaj, że w jodze bardzo ważne jest prawidłowe oddychanie i prosta sylwetka. Pozostałych wskazówek udzieli ci trenerka i nauczycielka jogi. Obejrzyj wideo i spróbuj ćwiczyć sama w domu.

Z czasem zaczniesz zauważać, jak wysmukla się twoja sylwetka. Lepiej będziesz sobie radziła ze stresem i poprawi się twoje samopoczucie. Joga bowiem wpływa korzystnie nie tylko kondycję fizyczną, ale i psychiczną, a przy tym daje mnóstwo przyjemności.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!