Kampania "Zostań Skin Checkerem"

La Roche-Posay ogłasza kampanię profilaktyczno-edukacyjną „Zostań Skin Checkerem” i zachęca do regularnego badania znamion!

Marka La Roche-Posay ogłasza międzynarodową kampanię profilaktyczną „Zostań Skin Checkerem”, której celem jest wzrost świadomości oraz profilaktyka nowotworów skóry, w tym czerniaka, poprzez zachęcenie społeczeństwa do oglądania znamion u osób ze swojego otoczenia oraz u siebie. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Polecane wideo:

La Roche-Posay. Zostań Skin Checkerem
La Roche-Posay. Zostań Skin Checkerem
Marka La Roche-Posay ogłasza międzynarodową kampanię profilaktyczną „Zostań Skin Checkerem”. Na celu ma ona wzrost świadomości o profilaktyce nowotworów skóry, w tym czerniaka. W Polsce pierwszymi ambasadorkami kampanii została Ada Fijał i Natalia Kukulska.

Pionierska i odpowiedzialna społecznie marka od ponad 10 lat zwraca uwagę społeczeństwa na niebezpieczeństwa związane z nieodpowiednią ekspozycją na słońce i promuje odpowiednie nawyki dot. przebywania na słońcu.

Inspiracją do stworzenia kampanii były wyniki badań firmy Ipsos dla La Roche-Posay, z których wynika, że bardziej dbamy o zdrowie bliskich niż o swoje własne, dlatego też przesłanie nowej kampanii, która wykorzystuje silny potencjał mediów digitalowych oraz przekazu wiralowego, jest bardzo proste: „Zaopiekuj się osobami ze swojego otoczenia, zwróć uwagę na ich znamiona i zostań Skin Checkerem! Chroń ich przed nowotworem skóry, wykrywając nietypowe zmiany na skórze i zachęcaj ich, by odwiedzali dermatologa co najmniej raz w roku!”.

Poprzez troskę o siebie i swoich bliskich marka zachęca ludzi, aby przekazywali sobie informacje i wiedzę, a co za tym idzie, wyrobili w sobie nawyk regularnego sprawdzania znamion oraz dołączyli do międzynarodowej społeczności Skin Checkerów!

Międzynarodowymi symbolami kampanii zostały dalmatyńczyki, których wizerunek został pokazany w filmie wiralowym oraz materiałach graficznych. Dalmatyńczyki uważnie przyglądają się nawzajem plamkom na całym swoim ciele, zgodnie z systemem ich monitorowania, opracowanym przez dermatologów: najpierw twarz, skóra głowy, następnie przednia i tylna część nóg, plecy, nie zapominając też o uszach i korzystaniu z lusterka, by przyjrzeć się niewidocznym w inny sposób obszarom. Dlatego właśnie wzajemna pomoc jest tak przydatna!

To nowoczesne, nietypowe i emocjonalne podejście do kreacji nowej kampanii profilaktycznej jest bardziej efektywne i ma zachęcić ludzi do oglądania znamion.

„Naszym głównym celem jest zachęcenie wszystkich do aktywnego monitorowania znamion u osób ze swojego otoczenia i siebie. Dlatego też w kampanii chcemy wykorzystać media digitalowe i ich zdolność do błyskawicznego rozpowszechniania informacji. Dodatkowo podeszliśmy do kreacji kampanii profilaktycznej w nowatorski sposób, unikając alarmistycznego podejścia i wzbudzania w ludziach poczucia winy” mówi MAÏTÉ CRISTIANI, zastępca Dyrektora Generalnego La Roche-Posay International.

W ramach kampanii marka uruchamia specjalną platformę. Strona zachęca użytkowników do zostania Skin Checkerami i obserwacji znamion u siebie oraz członków swoich rodzin oraz do konsultacji z dermatologiem w przypadku pojawienia się podejrzanych objawów. Zawiera mnóstwo informacji o zagrożeniach związanych z nowotworem skóry i wskazówek dotyczących bezpiecznego korzystania ze słońca, a także demonstruje prostą metodę ABCDE, stosowaną w dermatologii, pomagającą zidentyfikować podejrzane pieprzyki gołym okiem.

W Polsce kampania rozpoczyna się 13 kwietnia, film będzie można obejrzeć
na stronie La Roche-Posay, Facebooku i innych portalach społecznościowych.

Zwiększenie świadomości zagrożeń związanych ze słońcem.

Priorytet dla marki La Roche-Posay i jej gamy Anthelios od 30 lat!

Nowotwór może być widoczny gołym okiem. Laboratoria La Roche-Posay, by zwiększyć świadomość tego rodzaju zagrożeń, od 10 lat współpracują z dermatologami, organizując kampanie profilaktyczno-edukacyjne podnoszące świadomość ryzyka nowotworu skóry. Marka w 25 krajach jest partnerem Euromelanoma Day (Dzień Walki z Czerniakiem), podczas którego wykonywane są bezpłatne badania dermoskopowe skóry. Uczestniczyły w nich tysiące dermatologów, a od 1998 roku udało się zbadać ponad 220.000 pacjentów i wykryć 1600 zmian nowotworowych.

La Roche-Posay jako jedna z pierwszych marek wykazała wpływ promieni UVA na powstawanie nowotworów skóry, a w roku 2010 doprowadziła do powstania [MySkincheck.com] - publicznej strony zdrowotnej, mającej na celu podnoszenie świadomości, pomoc w identyfikacji podejrzanych znamion i zachęcanie do wizyty u dermatologa. Marka uczyniła walkę z czerniakiem jednym ze swoich priorytetów.

Gama Anthelios to ochrona przeciwsłoneczna numer 1 rekomendowana przez dermatologów w Polsce2. Posiada 25 badań klinicznych. Zapewnia bardzo wysoką ochronę UVB oraz UVA dla całej rodziny.

Komentarze
Artykuły Aktualności
Aktualności

"Sceny z życia smoków" powracają!

Znasz już historię i przygody smoka, żaby, krokodyla i innych bohaterów fantastycznego świata? Czas, aby poznało je także twoje dziecko. Do księgarń powraca kultowa książka Beaty Krupskiej Sceny z życia smoków, która po raz pierwszy pojawiła się w 1987...

Aktualności

Klinika nOvum

Klinika nOvum

Klinika nOvum od 18 lat pomaga parom bezskutecznie starającym się o dziecko.

Aktualności

Seria SIRI od Wydawnictwa Wilga

Seria SIRI od Wydawnictwa Wilga

Siri i Brudasek Jak wytłumaczyć dziecku, czym jest zazdrość? Zobacz, jak Siri radzi sobie z tego typu emocjami.Siri i nowi przyjaciele Siri bardzo chce mieć rodzeństwo... Niestety nie zawsze można mieć to, co się chce. Przeczytajcie, jak dziewczynka poznaje...

Aktualności

Akcja charytatywna Ence Pence

Akcja charytatywna Ence Pence

Ostatnio do akcji dołączył Przemek Kossakowski. Bransoletki Ence Pence, których sprzedaż wspiera akcję. Znane osoby zaangażowane w akcję "Pokoloruj dzieciom świat".

Aktualności

Blender BRAUN MR 570

Blender BRAUN MR 570

Blender marki BRAUN to sprzymierzeniec zabieganych rodziców, którzy chcą w krótkim czasie przyrządzić coś pysznego dla dziecka.

Aktualności

In vitro a założenie rodziny

In vitro a założenie rodziny

In vitro - czym jest dla małżeństwa? In vitro ma swoich przeciwników i zwolenników. Warto poznać więc zarówno wady, jak i zalety programu in vitro.