Trwa ładowanie...

Natychmiast odnieś do sklepu. Znana sieć wycofuje aż siedem produktów

Avatar placeholder
04.09.2023 17:22
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne (East News)

Popularny sklep odzieżowy wycofuje z obrotu aż siedem produktów. Powód? Nie spełniają standardów jakości i mogą zagrażać zdrowiu konsumentów. Jak dokonać zwrotu?

spis treści

1. Znana sieciówka wycofuje siedem produktów

Sklep Sinsay poinformował o wycofaniu produktów w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej.

Chodzi o siedem produktów, w tym buty, biżuterię, zabawki i akcesoria wyposażenia domowego.

Zobacz film: "Czy twoje dziecko jest rozpieszczone?"

"W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Jak informuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w obuwiu wyprodukowanym w Chinach wykryto podwyższoną zawartość ftalanu Bis(2-etyloheksylu), a w kolczykach wykryto podwyższoną zawartość kadmu.

Natomiast zabawka cymbałki może być niebezpieczna dla zdrowia, ponieważ w trakcie użytkowania pojawiają się małe elementy, co stwarza zagrożenie dla małych dzieci.

"Osoby posiadające produkty o numerach index 7450R-42X, 7901R-MLC, 8828M-03X, 5372K-GLD, 1897J-08X, 4516K-39X, 4516K-65X, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu" - czytamy na oficjalnej stronie sklepu.

Wycofane produkty
Wycofane produkty (Sinsay)

2. Klienci są proszeni o zwrot produktów

Jak można dokonać zwrotu?

Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych można zwrócić w dowolnym sklepie Sinsay. Sieciówka informuje, że klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza.

Natomiast produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić po zalogowaniu się do konta klienta.

Przedstawiciele sklepu w komunikacie proszą w tej sytuacji o wybranie polecenia "zwrot" lub "reklamacja" i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo. Produkty można zwrócić także w dowolnym salonie stacjonarnym Sinsay.

"Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" - czytamy na stronie sklepu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze