Inauguracja kampanii P&G "Dziękuję Ci, Mamo"

29 października 2013 roku, dokładnie 100 dni przed inauguracją Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi, miała miejsce druga odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”, prowadzonej przez firmę Procter & Gamble. Producent popularnych marek (m.in. Lenor®, Gillette®, Vizir® oraz Pampers®), który został globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, pragnie za pomocą kampanii podziękować Mamom – to one stoją bowiem za każdym sukcesem dziecka i za medalem wszystkich Olimpijczyków. Produkty marki P&G towarzyszą rodzinie na co dzień, a sportowcom również na mecie.

W kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” udział wzięli utalentowani sportowcy z całego świata. W Polsce wspierać ją będą: Katarzyna Bachleda-Curuś (łyżwiarka szybka, brązowa medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver 2010), Paulina Maciuszek (narciarka biegowa) oraz Maciej Kot (skoczek narciarski). W ramach kampanii emitowane będą filmy z serii „Wychować Olimpijczyka” - ich bohaterkami są Mamy znanych sportowców. Film z udziałem Pauliny Maciuszek i jej Mamy Michaliny można obejrzeć na kanale Procter & Gamble na YouTube.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!