7 stref w 7 dni – T-Mobile na WGW 2017
Internet leży u podstaw wszystkich obszarów które pojawią się na T-Mobile Warsaw Games Week: vlogów, gamingu, VR-u. Dlatego T-Mobile, jako sponsor tytularny, zapewni wszystkim dostawcom dostęp do najlepszej sieci, a zwiedzającym udostępni w swojej strefie bezpłatne Wi-Fi. Co znajdziecie w jego strefie? Bilety na WGW dostępne są tutaj.
Strefa T-Mobile na WGW to najnowsze technologie 3D, VR, otwarte turnieje dla publiczności, a także miejsce gdzie po raz pierwszy będzie można zobaczyć najnowsze modele komputerów gamingowych marki ASUS.
Oto lista atrakcji, które czekają na Ciebie w strefie T-Mobile na WGW:
- Strefa 3D – przyjdź i zeskanuj swoją twarz telefonem Sony XZ1 - stwórz swój wirtualny avatar do gier,
- Symulatory - Zawody na symulatorze wyścigowym Project Cars w wersji VR Sony Play Station,
- Strefa VR z Asus i wielokierunkowa bieżnia, dostępna dla szerszej publiczności po raz pierwszy poza Disco: VR,
- Turniej w League of Legends na premierowym laptopie ASUS Republic Of Gamers Strix GL50 dostępnym w ofercie T-Mobile,
- Atrakcja specjalna – sejf z nagrodą – laptop ASUS Republic Of Gamers Strix GL50, każdy uczestnik targów lub aktywacji na strefie T-Mobile będzie mógł dokonać próby jego otwarcia,
- Dodatkowo odwiedzający Wielkie Święto Rozrywki będą mogli odpocząć, skorzystać z Wi-Fi w najlepszej sieci i podładować akumulator smartfonu.
Aby być na bieżąco z wszystkimi atrakcjami śledźcie profile społecznościowe:
T-Mobile:
Warsaw Games Week:
W gronie patronów medialnych imprezy znalazły się: Eska, Eska TV, Grupa WP, Noizz, Business Insider Polska.
O Warsaw Games Week:
T-Mobile Warsaw Games Week to impreza, która z sukcesem połączyła środowiska graczy konsolowych i PC. Wystarczyły dwie edycje, aby WGW wyrobiło sobie dobrą markę i trafiło do kalendarza imprez, których nie można przegapić. Organizatorzy WGW postawili na jakość i atrakcyjność stref wystawowych, które poziomem aspirują do znanych z największych światowych targów, takich jak niemiecki gamescom czy amerykańskie E3.
Wyróżnikiem WGW jest także rekordowa liczba najbardziej oczekiwanych gier, w które można zagrać nawet na kilka miesięcy przed ich oficjalną premierą. W ubiegłym roku T-Mobile Warsaw Games Week odwiedziło ponad 24 000 osób. Ponad 40 wystawców przygotowało w sumie 750 stanowisk dla graczy, którzy rywalizowali w otwartych turniejach oraz jako pierwsi testowali przed premierą takie tytuły, jak Battlefield 1, Horizon Zero Dawn, Tekken 7 czy Watch Dogs 2.
Informacja prasowa