Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Zostań wróżką ognia - niebezpieczna gra w internecie

 Magdalena Bury
12.03.2017 10:12
Jedna z ofiar niebezpiecznej gry została poparzona
Jedna z ofiar niebezpiecznej gry została poparzona (Youtube)

Niewiele trzeba, by stać się wróżką ognia. Wystarczy, że w nocy włączysz gaz w kuchence, wypowiesz magiczne zaklęcie, a następnie pójdziesz słodko spać. Właśnie do tego zachęcają twórcy gry samobójczej, która krąży w sieci. Są już pierwsze ofiary. Zdaniem policji za wirus odpowiedzialni są profesjonaliści.

1. W to wierzą małe dzieci

Rosyjska policja prowadzi śledztwo dotyczące instrukcji „Jak stać się wróżką ognia”, która obiegła niedawno całą sieć. W „grze” znajdziemy sposób na to, jak za pomocą magii stać się postacią z bajki. O dostępnej w internecie instrukcji zawiadomili przerażeni rodzice.

10 największych błędów wychowawczych, którymi krzywdzisz swoje dziecko
10 największych błędów wychowawczych, którymi krzywdzisz swoje dziecko [11 zdjęć]

Wychowanie dziecka to bardzo skomplikowany proces, który wymaga od rodzica przemyślanych decyzji. W

zobacz galerię

Tragiczna w skutkach zabawa stworzona została na wzór popularnej wśród dzieci animacji „Winx Club – Szkoła czarownic”. I właśnie dlatego tak wiele osób dało się na nią nabrać. Wiele małych dziewczynek, jak również chłopców uwierzyło, że po włączeniu kuchenki gazowej i powtórzeniu magicznych słów staną się wróżkami ognia. Pięcioletnia Sofia Jeżowa, podczas wykonania poszczególnych punktów z instrukcji została poważnie poparzona.

Zobacz film: "Na co zwrócić uwagę, wybierając przedszkole dla dziecka?"

Przeczytaj także

W poście opublikowanym w internecie czytamy: „O północy, kiedy wszyscy będą już spali, wstań z łóżka, przejdź po swoim pokoju trzy razy, a następnie wypowiedz magiczne słowa: Czarodziejki Alfea, małe słodkie wróżki, dajcie mi siłę, proszę!

Potem po cichu idź do kuchni - tak, żeby nikt cię nie zauważył. W przeciwnym razie magia słów zniknie. Odkręć wszystkie cztery palniki na kuchence gazowej.

Następnie idź spać. Magia gazu od razu do ciebie przyjdzie. Będziesz nim oddychać przez całą noc. O poranku, kiedy się obudzisz, wypowiedz słowa: Dziękuję Wam czarodziejki Alfea. Stałam się wróżką. Od tej pory będziesz prawdziwą wróżką ognia.”

Jedna z ofiar samobójczej gry została poważnie poparzona
Jedna z ofiar samobójczej gry została poważnie poparzona (Youtube)

2. Rodzaj gry samobójczej

Jak ostrzega Irina Minina, jedna ze śledczych, instrukcja dostępna w internecie może być czymś w rodzaju gry samobójczej. Trwają poszukiwania autorów postu. Komitet Śledczy Federacji Rosyjskiej uważa, że ich prawdziwym celem jest zwyczajne wzbudzenie paniki wśród rodziców. Policja jest przekonana, że „gra” jest tworem profesjonalistów.

Tylko w jednej z wyszukiwarek internetowych stosowanych w Rosji internauci wpisywali hasło „jak stać się wróżką” kilkadziesiąt tysięcy razy. To pokazuje, jak wielki odsetek dzieci daje się nabrać na tego rodzaju posty.

Taki wirus, nawiązujący do bajkowych czarodziejek, krąży w sieci
Taki wirus, nawiązujący do bajkowych czarodziejek, krąży w sieci (Youtube)

– Obudziłam się w nocy i poczułam silny zapach gazu. Widziałam, jak moja siedmioletnia córka opuszczała kuchnię i szła prosto do swojego pokoju. Okazało się, że przeczytała o tym w internecie. Miała iść do kuchni wtedy, kiedy wszyscy będą spać, włączyć palniki w kuchence. Gdybym nie poczuła gazu, nasza ośmioosobowa rodzina nie obudziłaby się rano – mówiła mediom jedna z matek.

Na sytuację zareagowała firma „Rainbow”, która jest odpowiedzialna za markę Winx Club w social mediach w całej Rosji: „Rainbow” głęboko ubolewa nad rozpowszechnianiem materiałów ze znakiem Winx Club zawierającymi instrukcję popełnienia samobójstwa. Firma, której produkty mają na celu promowanie dobra wśród dzieci, jest wstrząśnięta tego rodzaju informacjami.

Trwają poszukiwania autorów przerażającego postu.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze