Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Kobiece ciała po porodzie. Zdjęcia bez retuszu w kampanii reklamowej

Avatar placeholder
15.01.2021 18:18
Kampania Mothercare pokazuje, jak naprawdę wyglądają ciała młodych mam
Kampania Mothercare pokazuje, jak naprawdę wyglądają ciała młodych mam (facebook.com)

Wbrew obiegowej opinii, dla wielu kobiet ciąża nie jest to "stan błogosławiony", lecz bardzo trudne doświadczenie. Niełatwa jest również akceptacja własnego ciała już po porodzie. Mothercare, producent odzieży i akcesoriów dla matek i niemowląt, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom matek, prezentując niezwykłą kampanię reklamowa.

spis treści

1. Ciało po ciąży drastycznie się zmienia

Ciąża to ogromne obciążenie dla organizmu. Waga ciała diametralnie się zmienia. Przyszłe mamy odczuwają mdłości, bóle brzucha i dotkliwe kopniaki ukrytego w brzuchu dziecka.

Mothercare w swojej kampanii stawia na prawdziwe kobiety zamiast idealnych modelek
Mothercare w swojej kampanii stawia na prawdziwe kobiety zamiast idealnych modelek (facebook.com)

Skóra na brzuchu, piersiach i pośladkach ulega drastycznemu rozciąganiu. Zwiększony ciężar ciała skutkuje deformacjami w obrębie stóp, które w tym czasie mogą zwiększyć swój rozmiar. Niektóre zmiany ciała ciężarnej utrzymują się długo po porodzie, a nawet przez całe życie.

Zobacz film: "Mama trojaczków pokazała, jak teraz wygląda jej brzuch"

Wiele matek ma szereg kompelsów, dlatego brytyjska firma Mothercare postanowiła je wesprzeć. Prezentuje piękno ciał, takim, jakie jest, ze wszystkimi fałdami i niedoskonałościami. Młode mamy pokazują bez skrępowania swoje nieidealne figury, trzymając w ramionach swoje największe szczęście, uśmiechnięte niemowlęta.

Ciało w ciąży zmienia się, powodując u mam dyskomfort i problem z akceptacją siebie
Ciało w ciąży zmienia się, powodując u mam dyskomfort i problem z akceptacją siebie (facebook.com)

2. Ciało po ciąży - niełatwa akceptacja

Powrót do wagi i wymiarów sprzed ciąży bywa niełatwy. Niektóre kobiety latami borykają się ze zbędnymi kilogramami. Innym doskwierają rozstępy. Niekiedy rozejście mięśni prostych brzucha na zawsze uniemożliwia odzyskanie szczupłej talii.

Zadaniem kampanii jest pokazanie, że wszystkie mamy są piękne, niezależnie od wymiarów
Zadaniem kampanii jest pokazanie, że wszystkie mamy są piękne, niezależnie od wymiarów (facebook.com)

Niektóre kobiety wskutek przepukliny kresy lub przepukliny pępkowej, mają nie tylko trwale oszpecony brzuch, ale również wymagają ingerencji chirurga, aby ich stan nie zagrażał zdrowiu.

10 rzeczy, które zrozumie każda kobieta w ciąży
10 rzeczy, które zrozumie każda kobieta w ciąży [7 zdjęć]

Ciąża to nie tylko wspaniały okres oczekiwania przyjścia na świat największego skarbu matki. To również

zobacz galerię

Kampania Mothercare pokazuje, że część mam szybciej odzyskuje dawne kształty, a innym zajmuje to więcej czasu. Jednak wszystkie kobiety opromienione macierzyńskim szczęściem są piękne.

Ciąża to ogromne obciążenie dla organizmu matki
Ciąża to ogromne obciążenie dla organizmu matki (facebook.com)

Mothercare wierzy, że swoją naturalistycznie szczerą kampanią zyska więcej pozytywnych opinii ze strony matek, niż firmy, które reklamują produkty dla mam i kobiet w ciąży poprzez prezentowanie ich na idealnie zgrabnych modelkach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze