Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Twierdzi, że herbata uratowała jej życie. Kobieta miała raka piersi

Avatar placeholder
12.12.2018 14:30
Nicola Fairbrass udowadnia, że raka piersi można pokonać
Nicola Fairbrass udowadnia, że raka piersi można pokonać (www.facebook.com/nicola.baileyfairbrass)

44-letnia kobieta twierdzi, że herbata uratowała jej życie. Jak to możliwe? Gdy sięgała po filiżankę ustawioną na nocnym stoliku, wyczuła w piersi nietypowe zgrubienie. Okazało się, że to rak.

1. Filiżanka herbaty uratowała jej życie

Nicola Fairbrass sięgała po filiżankę ulubionej herbatki. Był rok 2017, listopadowy wieczór. Gdy odwróciła się, aby wziąć w dłonie kubek, wyczuła w piersi guz. Okazało się, że był to nowotwór, zaawansowany do tego stopnia, że wymagała leczenia chirurgicznego oraz chemio- i radioterapii.

We wrześniu 2018 Nicola została uznana za zdrową. Nicola dziś mówi, że filiżanka herbaty uratowała jej życie.

Nicola zarówno przed, jak i w trakcie choroby, nie rozstawała się z ulubioną herbatą. Wypija co najmniej 5 filiżanek każdego dnia. Dziś deklaruje, że ten nawyk przyczynił się do ocalenia jej życia. Ona i jej 50-letni mąż Paul każdego wieczora leżąc w łóżku delektują się herbatą. Kobieta po powrocie do zdrowia zamierza kontynuuować ten, jak się okazało, zbawienny nawyk.

Zobacz film: "Tatuaże po mastektomii. Nowy trend na Instagramie"
Nicola Fairbrass udowadnia, że raka piersi można pokonać
Nicola Fairbrass udowadnia, że raka piersi można pokonać (www.facebook.com/nicola.baileyfairbrass)

2. Zaawansowany rak piersi

Gdy 44-letnia Nicola Fairbrass poczuła grudkę w piersi, zwróciła się z prośbą o pomoc i dalszą diagnostykę do lekarza. Po wykryciu guzka Nicola myślała, że to tylko torbiel, jednak badania wykazały zmianę nowotworową. Mammografia, USG piersi i biopsja potwierdziły przypuszczenia, które brzmiały jak wyrok. W styczniu, 2 miesiące od zauważenia nieprawidłowości, potwierdzono straszną diagnozę: rak piersi w trzecim stadium.

Kobieta musiała przejść 8 cykli chemioterapii przez pół roku, operację usunięcia guza, a także 20 cykli radioterapii. Leczenie było trudne i długie, ale udało się nawet ocalić pierś chorej, wycięto tylko guz.

We wrześniu 2018 uznano, że choroba została pokonana, lecz przez kolejne nawet 10 lat pacjentka będzie musiała być pod obserwacją. Może nastąpić nawrót raka.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze