Reklama Skittles na Dzień Mamy. Kobieta karmi syna cukierkami przez pępowinę

Nie wszystkie reklamy z okazji Dnia Mamy są wzruszające, sentymentalne i przyjemne w odbiorze. Twórcy reklamy Skittles opublikowali swoją propozycję, po czym w błyskawicznym tempie postanowili zrezygnować z emisji pomysłu. Dlaczego usunęli ze swojego profilu na YouTubie nową reklamę?

Reklama Skittles na Dzień MamyReklama Skittles na Dzień Mamy
Źródło zdjęć: © YouTube
Anna Krzpiet

Cukierki przez pępowinę

Dzień Mamy w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest w drugą niedzielę maja. Z tej okazji wiele firm, marek, czy sklepów próbuje promować swój produkt. nawiązując do dnia, który dla większości społeczeństwa wiąże się z wieloma dobrymi, a nawet wzruszającymi wspomnieniami. Nie każdy jednak podobnie podchodzi do tego święta.

Twórcy reklamy Skittles postanowili nieco ironicznie podejść do "ckliwych" reklam ukazujących się z okazji Dnia Mamy, a w zasadzie wyśmiać je. Jak się jednak okazało, ich poczucie humoru nie zostało zbyt dobrze odebrane przez społeczeństwo.

Koniecznie przeczytaj:

#dziejesienazywo: Czy seks w reklamach nadal przyciąga?

Wideo Skittles na Dzień Mamy ukazuje siedzącego na kanapie dorosłego mężczyznę z mamą. Kobieta zjada cukierki, po czym syn prosi, aby robiła to szybciej i częściej. Najważniejszym elementem jest to, że syn, mimo swojego wieku, wciąż połączony jest pępowiną ze swoją rodzicielką.

Na początku syn zgaduje, jakiego koloru cukierki zjada jego mama. Następnie mówi: "Och mamo, uwielbiam jeść Skittles za każdym razem, kiedy je jesz", na co mama odpowiada "Uwielbiam, jak jesz Skittles, za każdym razem, gdy ja jem Skittles".

Na koniec z ust syna pada zdanie: "Och, tęsknie za tatą" – które dla większości osób jest zupełnie niezrozumiałe w kontekście całej reklamy. Nie sposób też nie wspomnieć, że mężczyzna posiada nieco psychopatyczny wyraz twarzy, a na licu jego mamy pojawiają się dość niepokojące grymasy.

Zobacz także:

Fala krytyki

Głosy społeczeństwa były niemalże jednoznaczne. Większość osób określiła reklamę jako obrzydliwą, niepoprawną i dziwną. W mediach toczy się dyskusja, czy taki materiał powinien być ukazywany w trakcie przerw w telewizji.

Film był umieszczony na oficjalnym kanale Skittles na YouTubie, jednak bardzo szybko został z niego usunięty. Powód? Zbyt duża liczba negatywnych komentarzy. Wielu medioznawców zastanawia się obecnie, czy firma nie zrobiła tego specjalnie, aby wzbudzić większe zainteresowanie swoim produktem.

Obecnie reklama została okrzyknięta jedną z najgorszych w historii. Jednak jak wiadomo, w internecie nic nie jest w stanie zniknąć na zawsze. A więc zapraszamy do jej obejrzenia.

Czy ta reklama zwiększyła waszą ochotę na te pyszne, kolorowe cukierki?

Wybrane dla Ciebie
Odkryli jedną z możliwych przyczyn poronień. Naukowcy wskazali na rolę metabolizmu
Odkryli jedną z możliwych przyczyn poronień. Naukowcy wskazali na rolę metabolizmu
Gorączka bez objawów? Eksperci tłumaczą, co może się za tym kryć
Gorączka bez objawów? Eksperci tłumaczą, co może się za tym kryć
Kobiety w patowej sytuacji. Odstawienie tych leków przed ciążą zwiększa ryzyko tycia
Kobiety w patowej sytuacji. Odstawienie tych leków przed ciążą zwiększa ryzyko tycia
Emoji jako wołanie o pomoc. KidsAlert ujawnia ukryty język dzieci w internecie
Emoji jako wołanie o pomoc. KidsAlert ujawnia ukryty język dzieci w internecie
Dwulatek po hipotermii wrócił do zdrowia. "Cud zespołowej pracy"
Dwulatek po hipotermii wrócił do zdrowia. "Cud zespołowej pracy"
Przełomowe wytyczne dotyczące cukrzycy w ciąży. 27 kluczowych rekomendacji WHO
Przełomowe wytyczne dotyczące cukrzycy w ciąży. 27 kluczowych rekomendacji WHO
Dwa produkty dla dzieci wycofane z dużych sieciówek. Stanowią realne zagrożenie
Dwa produkty dla dzieci wycofane z dużych sieciówek. Stanowią realne zagrożenie
Liczba dzieci z nadciśnieniem się podwoiła. Eksperci alarmują
Liczba dzieci z nadciśnieniem się podwoiła. Eksperci alarmują
Barwniki w żywności zagrażają zdrowiu dzieci. Naukowcy alarmują o skali problemu
Barwniki w żywności zagrażają zdrowiu dzieci. Naukowcy alarmują o skali problemu
Oglądanie TV a późniejsze objawy ADHD. Brytyjczycy doszli do ciekawych wniosków
Oglądanie TV a późniejsze objawy ADHD. Brytyjczycy doszli do ciekawych wniosków
Finlandia uczy tego już przedszkolaków. Dlaczego Polska powinna wziąć z niej przykład?
Finlandia uczy tego już przedszkolaków. Dlaczego Polska powinna wziąć z niej przykład?
Autyzm a COVID-19. Naukowcy odkryli powiązanie, wyniki są niepokojące
Autyzm a COVID-19. Naukowcy odkryli powiązanie, wyniki są niepokojące