Fajnie być tatą! Ruszyła kampania promująca ojcostwo
Na początku stycznia Fundacja Mamy i Taty rozpoczęła kampanię pod hasłem "Ról jest wiele, ale jedna najważniejsza. Być tatą". Pomysł powstał po przeprowadzeniu badań przez Instytut Ipsos, w rezultacie których okazało się, że panowie coraz później podejmują decyzję o posiadaniu dzieci.
Najważniejsza rola
Na filmiku widzimy mężczyzn, którzy ściągają z drzewa piłkę, gotują i opiekują się dziećmi. Wszystkie te role: lekarza, kucharza, króla, są ważne, ale najważniejsza jest rola ojca.
Filmik kończy się słowami "Ról jest wiele, ale jedna najważniejsza. Być tatą".
Zobacz także: Ogólnopolska Kampania "Mamo, nadchodzę!"
Stawiana w krzywym zwierciadle
Na stronie kampanii można przeczytać, że fundacja chce zwrócić uwagę na to, iż rola ojca jest stawiana w mediach w krzywym zwierciadle. Wg fundacji wizerunek ojca kreowany jest na nieobecny i bardzo problematyczny.
Kampania ma na celu zwrócić uwagę mężczyzn, że najważniejszą rolą, jaką podejmują w życiu, to właśnie bycie ojcem.
Zobacz także: "Twoje dziecko je to, co ty"
Późne macierzyństwo
Wcześniejsza kampania fundacji "Nie odkładaj macierzyństwa na potem” dotyczyła problemu coraz późniejszego decydowania się Polek na zostanie mamą. Choć przekaz był delikatny, to wywował burzę wśród kobiet.
Zobacz także:
- Ojciec trolluje córkę w social media
- Spełnił marzenie umierającej córki
- Koszmarny żart ojca - wrzucił prezent córki do kominka
- Poznaj niesamowite czyny młodych bohaterów
- Jest wujkiem i ojcem swojego dziecka równocześnie
- Wysłali swoją córkę na samobójczy zamach