Absurdalne uwagi nauczycieli. "Rodzice traktują to niepoważnie"

"Uczeń na lekcji przygotował tosty", "Maja próbuje zrobić z nauczyciela debila", "Uczeń wydaje dźwięki przypominające odgłos kozy" - to tylko niektóre nietypowe przykłady wpisów do dziennika w szkole. Za co jeszcze nauczyciele wystawiają uwagi?

Absurdalne uwagi nauczycieli. Rodzice nie traktują ich poważnieAbsurdalne uwagi nauczycieli. Rodzice nie traktują ich poważnie
Źródło zdjęć: © East News, Screen z programu "Dzień Dobry" TVN

Jedzenie na lekcji

Bartek Dajnowski prowadzi w Dzień Dobry TVN cykl "Pan tego nie wie", w którym rozmawia z uczniami. W najnowszym odcinku zapytał młodzież o uwagi z zachowania, jakie dostają w szkole.

Jak wynika z programu, nauczyciele szczególnie często wypisują uwagi za jedzenie w trakcie lekcji i przeszkadzanie w czasie zajęć. Dlaczego dzieci nie jedzą więc na przerwach?

- Na przerwie chodzimy do toalety. 45 minut wytrzymać bez jedzenia to jest ciężkie. Ja dużo jem, więc potrzebuję jeść ciągle - tłumaczyła jedna z nastolatek.

Dzieci są przeładowane nauką. Co na to Dariusz Piontkowski?

Nieodpowiednie stroje

Kością niezgody są także stroje uczennic.

- Jak miałyśmy strój na wf i miałyśmy leginsy, to według nauczycieli to była zachęta do uwagi chłopców. Ja się kłóciłam i bardzo często niefajne rzeczy z tego wychodziły. Uważam, że nie należy uczyć dziewczynek, że to one mają się inaczej ubierać, tylko należy uczyć chłopców, żeby się tak nie zachowywać. Wiadomo, to jest szkoła i powinny być granice, ale to jest wolność tego, jak chcemy się ubierać - mówi 15-letnia Róża.

Inne uwagi

Wśród uwag opisanych w programie można jeszcze wymienić następujące:

"Roksana stwierdziła, że sobie odpocznie i poszła spać na podłodze";

"Uczeń na lekcji przygotował tosty";

"Cała klasa spóźniła się na lekcję. Powiedzieli, że nauczyciel, który prowadził lekcję wcześniej mówił, że dzwonek jest dla nauczyciela";

"Maja próbuje zrobić z nauczyciela debila";

"Uczeń wydaje dźwięki przypominające odgłos kozy".

Jak jednak podsumował jeden z chłopców, rodzice nie traktują uwag nauczycieli poważnie i nie denerwują się za nie.

- Traktują to niepoważnie, nigdy nie miałem awantur za uwagę - podkreślił 14-letni Tymek.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu: WP Parenting
Wybrane dla Ciebie
Odkryli jedną z możliwych przyczyn poronień. Naukowcy wskazali na rolę metabolizmu
Odkryli jedną z możliwych przyczyn poronień. Naukowcy wskazali na rolę metabolizmu
Gorączka bez objawów? Eksperci tłumaczą, co może się za tym kryć
Gorączka bez objawów? Eksperci tłumaczą, co może się za tym kryć
Kobiety w patowej sytuacji. Odstawienie tych leków przed ciążą zwiększa ryzyko tycia
Kobiety w patowej sytuacji. Odstawienie tych leków przed ciążą zwiększa ryzyko tycia
Emoji jako wołanie o pomoc. KidsAlert ujawnia ukryty język dzieci w internecie
Emoji jako wołanie o pomoc. KidsAlert ujawnia ukryty język dzieci w internecie
Dwulatek po hipotermii wrócił do zdrowia. "Cud zespołowej pracy"
Dwulatek po hipotermii wrócił do zdrowia. "Cud zespołowej pracy"
Przełomowe wytyczne dotyczące cukrzycy w ciąży. 27 kluczowych rekomendacji WHO
Przełomowe wytyczne dotyczące cukrzycy w ciąży. 27 kluczowych rekomendacji WHO
Dwa produkty dla dzieci wycofane z dużych sieciówek. Stanowią realne zagrożenie
Dwa produkty dla dzieci wycofane z dużych sieciówek. Stanowią realne zagrożenie
Liczba dzieci z nadciśnieniem się podwoiła. Eksperci alarmują
Liczba dzieci z nadciśnieniem się podwoiła. Eksperci alarmują
Barwniki w żywności zagrażają zdrowiu dzieci. Naukowcy alarmują o skali problemu
Barwniki w żywności zagrażają zdrowiu dzieci. Naukowcy alarmują o skali problemu
Oglądanie TV a późniejsze objawy ADHD. Brytyjczycy doszli do ciekawych wniosków
Oglądanie TV a późniejsze objawy ADHD. Brytyjczycy doszli do ciekawych wniosków
Finlandia uczy tego już przedszkolaków. Dlaczego Polska powinna wziąć z niej przykład?
Finlandia uczy tego już przedszkolaków. Dlaczego Polska powinna wziąć z niej przykład?
Autyzm a COVID-19. Naukowcy odkryli powiązanie, wyniki są niepokojące
Autyzm a COVID-19. Naukowcy odkryli powiązanie, wyniki są niepokojące