"Zrozumieć dziecięcy świat". Wystartowała kampania społeczna
Wystartowała nowa odsłona kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born. Tym razem projekt koncentruje się na emocjach – tych wielkich i małych – oraz ich roli w codziennym życiu dzieci i rodzin. Kampania potrwa od 1 do 22 czerwca 2025 roku i ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.
W tym artykule:
Komitet Ochrony Praw Dziecka to jedna z najdłużej działających organizacji wspierających dzieci i młodzież w Polsce. Światło dzienne ujrzała właśnie kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie rozumienia emocji w życiu najmłodszych.
"Zrozumieć dziecięcy świat"
Centralnym punktem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, autorstwa psychologa Przemka Staronia. Publikacja, inspirowana drugim sezonem serialu „BABY born”, ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają przybliżyć dziecięce emocje – od radości i ekscytacji, po smutek czy złość.
Nowym elementem poradnika są karty uczuć i emocji, które mają na celu wspieranie dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu oraz nazywaniu przeżyć w sposób dostosowany do ich wieku i wrażliwości.
Konkurs dla rodzin
W ramach kampanii zaplanowano również konkurs: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który rozpocznie się 1 czerwca na profilu marki BABY born na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu i zaprezentowanie wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca 2025 roku, a przewidziane są nagrody dla uczestników.
Komitet Ochrony Praw Dziecka to organizacja pozarządowa o statusie OPP, działająca od 43 lat. Jej misją jest wspieranie i ochrona praw dziecka. Komitet oferuje profesjonalną i bezpłatną pomoc psychologiczną oraz edukacyjną, kierowaną do dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzi również warsztaty, grupy wsparcia oraz współpracuje z różnymi środowiskami – mediami, instytucjami, biznesem – realizując projekty społeczne, w tym od 24 lat Konkurs Świat Przyjazny Dziecku.