Słodka dziewczynka została nową twarzą Gerbera
Gerber wybrał nowe dziecko, które od teraz będzie reprezentować markę m.in. w reklamach telewizyjnych. Została nim 7-miesięczna, słodka dziewczynka z dołeczkami w policzkach. Na imię ma Isla.
1. Nowa twarz Gerbera
W corocznym konkursie Gerbera wzięło udział ponad 170 tys. dzieci w wieku od narodzin do 48. miesiąca życia, ale Isla pokonała je wszystkie. Jest słodka, uśmiechnięta i bardzo lubi pozować do zdjęć. Złości się tylko wtedy, kiedy mama lub tata myją jej buzię – tak przynajmniej twierdzą rodzice.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani i wciąż do nas nie dociera, że to właśnie nasza córka zwyciężyła w plebiscycie – powiedział ojciec dziewczynki. To on zrobił zdjęcie córeczce i postanowił wysłać je na konkurs, który od sześciu lat organizuje Gerber.
Kilka miesięcy później mężczyzna dostał wiadomość od firmy. Został poinformowany, że jego córka będzie kolejną buzią reprezentującą markę. Matka dziewczynki myślała, że to żart. Isla weźmie udział w reklamie, pojawi się na ulotkach, ale to nie wszystko. Wraz z gratulacjami rodzice słodkiej dziewczynki otrzymają 50 tys. dolarów w gotówce oraz 1,5 tys. dolarów na zakup ubranek dziecięcych firmy Gerber.
– To nie jest konkurs piękności. Szukamy szczęśliwych i zdrowych dzieci, które są oceniane nie tylko za ich atrakcyjność wizualną, ale także za ekspresję, charakterek, który można dostrzec na fotografii – skomentowała konkurs Gerbera Bernadette Tortorella, starszy menager ds. marketingu Nestlé Infant Nutrition.
– Co roku tajny panel ekspertów zasiada do obrad i przegląda tysiące nadesłanych zdjęć w poszukiwaniu tego jedynego. Szukają uśmiechniętych dzieci z błyskiem w oczach – z tym czymś, co przyciąga uwagę – dodaje.
2. Najsłynniejsza twarz dziecka na świecie
Chociaż konkurs Gerbera został uruchomiony dopiero sześć lat temu, w roku 2010, to „oryginalne” pierwsze dziecko Gerbera zostało odkryte w roku 1928 – była to dziewczynka Ann Turner Cook. Jej historia jest niesamowita, bo najsłynniejszą dziecięcą twarzą na świecie została dzięki swojej sąsiadce.
Dorothy Hope Smith wysłała namalowany węglem rysunek noworodka swojej znajomej na konkurs, mając nadzieję, że zostanie wybrany prze firmę jako logo Gerbera. Tak też się stało. W 1931 r. logo z twarzą Ann zostało zarejestrowane jako znak handlowy. Wówczas Ann miała zaledwie 8 miesięcy. Dziś jest 92-letnią emerytowaną nauczycielką i pisarką.