Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Najbardziej trendy zabawki w 2016 roku

 Katarzyna Krupka
05.01.2017 03:50
Najbardziej trendy zabawki w 2016 roku
Najbardziej trendy zabawki w 2016 roku (Źródło: 123RF)

Większość rodziców pragnie, aby ich dzieci prawidłowo się rozwijały, były zdrowe i szczęśliwe, a nic nie wywołuje takiego uśmiechu na twarzy malucha jak nowa zabawka. Branża dziecięca z roku na rok rośnie w siłę, producenci prześcigają się w wymyślaniu kolejnych zabawek dla najmłodszych, a rodzice wydają na nie coraz więcej pieniędzy.

Aby jednak nie pogubić się wśród lalek, samochodów, urządzeń grających, nagrywających, malujących etc., warto być na bieżąco i wiedzieć, co w branży zabawek dziecięcych piszczy. Zanim wybierzesz się po prezent dla dzieciaka – poznaj najgorętsze trendy zabawkowe 2016 roku.

1. „Prawdziwe” lalki

Nie ma nic fajniejszego dla dziewczynki niż posiadanie w swojej kolekcji lalki, która je, pije, robi siusiu, a w dodatku wygląda tak jak prawdziwy człowiek. Lalki „Baby Alive” są duże, mają w zestawach mnóstwo akcesoriów, potrafią powiedzieć, kiedy są głodne lub śpiące – w dodatku w ofercie dostaniesz takie, które mówią po polsku.

Trend ten wykorzystała również firma Mattel, która wprowadziła do swojej oferty Barbie o różnych proporcjach i kształtach – znajdziesz w niej barbie niską, kształtną i drobną, do wyboru masz również siedem różnych odcieni skóry, 22 kolory oczu oraz 24 rodzaje fryzur. Na rynku zabawkarskim pojawiła się również lalka pierwszej latynoskiej księżniczki Eleny z królestwa Avalor.

2. Zabawki w rozmiarze mini

Zobacz film: "Poznaj fakty o rozwoju dwulatka"
( Źródło: materiały promocyjne)

To już nawet nie trend, ale obowiązek – każda większa marka produkująca zabawki dla dzieci ma wersje tych najpopularniejszych w małych rozmiarach. Nie ma się co dziwić – minifigurki ulubionych księżniczek z bajek Disneya czy figurki LEGO od dawna są na obowiązkowych pozycjach prezentów dla dzieci.

W tym roku LEGO poszło jednak o krok dalej i postanowiło wprowadzić do swojej kolekcji mini ludzika na wózku inwalidzkim. Jest to odzew producenta na kampanię równościową #ToyLikeMe, czyli zabawka taka jak ja. Producent klocków ma w swojej ofercie również figurkę taty z dzieckiem w wózeczku oraz ulubione postaci z bajek, takich jak Simpsonowie czy Scooby Doo.

3. Zabawki „inteligentne”

( Źródło: materiały promocyjne)

Na rynku pojawia się coraz więcej zabawek interaktywnych, w których producenci wykorzystują najnowsze rozwiązania z branży technologicznej. Dziewczynkom spodoba się nowy, interaktywny domek dla lalek Barbie, który reaguje na głos dziecka – maluch może dzięki temu m.in. włączyć w domku światło, uruchomić dzwonek do drzwi czy sterować windą.

Chłopców może z kolei zainteresować najnowsza wersja tradycyjnego Monopoly, która całkowicie wyeliminowała konieczność płacenia papierowymi pieniędzmi, a wprowadziła karty kredytowe. To Monopoly Ultimate Banking. Z kolei Fisher Price wypuszcza na rynek gąsienicę, której głównym zadaniem jest zapoznanie dzieci z podstawowymi informacjami na temat kodowania.

Zakazane zabawki. Tego nie kupuj dziecku
Zakazane zabawki. Tego nie kupuj dziecku [8 zdjęć]

Kilka klocków to wieża w zamku, patyk jest mieczem, krzesło – samochodem, a duża poduszka – statkiem.

zobacz galerię

4. Zostań gwiazdą mediów społecznościowych

( Źródło: materiały promocyjne)

Telefon komórkowy już dawno przestał być urządzeniem wykorzystywanym wyłącznie do prowadzenia rozmów i pisania smsów. Już najmłodsze dzieci nie tylko wykorzystują go do grania, ale robią sobie nim zdjęcia, nagrywają i montują własne filmiki, a następnie oczywiście wrzucają je na własne profile na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram.

Dzięki takim zabawkom jak np. Stikbot Studio Pro czy SelfieMic, czyli kij selfie z mikrofonem, dziecko może nauczyć się, jak wygląda produkcja od kuchni, a także samemu zmontować film oraz nagrać muzyczne wideo ze sobą w roli głównej.

5. Zabawki „zrób to sam”

( Źródło: materiały promocyjne)

Jeśli myślisz, że chodzi o przygotowanie figurek z kasztanów czy pieczątek z ziemniaków, a nadchodzącym trendem będzie powrót do przeszłości, bardzo się mylisz. Branża zabawkarska idzie naprzód i nie zwalnia tempa – może o tym świadczyć fakt, że na rynku pojawia się coraz więcej zabawek wykorzystujących metodę druku 3D. Dzięki długopisom czy drukarkom dziecko będzie mogło zaprojektować, wydrukować i bawić się zabawkami stworzonymi od początku do końca przez siebie samego.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze