Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Mama w pracy

Avatar placeholder
28.10.2020 16:48
Mama w pracy
Mama w pracy

Prawda jest taka, że każda mama ciężko pracuje, nawet jeśli sprowadza się to tylko do opieki nad dzieckiem. Niestety coraz częściej słyszy się, że świeżo upieczona mama, która planuje powrót do pracy, jest wyrodną matką. To przeświadczenie jest głęboko zakorzenione w naszej społecznej świadomości, ponieważ jeszcze stosunkowo niedawno główną rolą kobiety było dbanie o gospodarstwo domowe i rodzenie dzieci. Te czasy są za nami, niestety wciąż bardzo często musimy się mierzyć z nieprzychylnym spojrzeniem teściowej, kiedy decydujemy się na powrót do pracy.

spis treści

1. Mity na temat macierzyństwa

  • „Matka opuszczająca swoje dziecko to wyrodna matka.” Ile razy słyszałaś, że opuściłaś swoje dziecko? A może sama to sobie wmawiasz? ****Powrót do pracy po urlopie wychowawczym nie może być traktowany jako fakt opuszczenia, przemyśl to. Przecież kochasz swoje dziecko.
  • „Matka powinna być świadkiem wszystkich postępów w rozwoju swojego dziecka.” Jasne, że to przyjemne, ale twoje dziecko potrzebuje szczęśliwej mamy, bo wtedy samo będzie szczęśliwe.
  • „Dziecko bez mamy jest nieszczęśliwe.” Jeżeli będziesz wprowadzała zmiany drobnymi krokami, twoje dziecko na tym nie ucierpi. Przypomnij sobie odstawianie od piersi, wystarczył jeden dzień. Spróbuj wychodzić na krótko i stopniowo zwiększaj czas swojej nieobecności.
  • „Matka powinna bezustannie czuć potrzebę przebywania z dzieckiem.” Prawda jest taka, że wiele matek popada w depresję właśnie z tego powodu, że poza życiem rodzinnym nie ma nic własnego. Praca jest dobrą odskocznią, nie zmuszaj się do rzeczy, które są związane z nakazami społecznymi.

2. Powrót do pracy po urlopie wychowawczym

To, czy na pewno możesz wrócić do pracy, zależy od tego, czy jesteś na to gotowa. Nie ma nic złego zarówno w tym, że pozostaniesz z dzieckiem, jak i w tym, że zdecydujesz się na ****powrót do pracy. Przeanalizuj wszystkie za i przeciw, pamiętaj, że nawet jeśli podejmiesz pracę, to możesz z niej zrezygnować. Przemyśl swoją decyzję i zaakceptuj to, że ty również możesz mieć swoje potrzeby.

Zobacz film: "Ciekawe gry i zabawy dla całej rodziny"
Opiekunka do dziecka
Opiekunka do dziecka [2 zdjęcia]

Najlepiej gdy nianią dziecka może być ktoś z rodziny, lub z polecenia. Coraz częściej rodzice szukają

zobacz galerię

Czy wiesz, że twoje szczęście jest ściśle powiązane ze szczęściem twojego dziecka? Przecież ten mały człowiek jest jakby w symbiozie z tobą. Jeżeli zatem pozwolisz sobie na bycie szczęśliwą, nie ma mowy o tym, że zaszkodzisz swojemu dziecku!

Młoda mama, jak każdy człowiek, ma swoje potrzeby. Piętno społeczne wywierane na pracujących matkach jest wciąż obecne, ale dlaczego należy rezygnować z siebie i swoich potrzeb?

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze