Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Wszystko wydaje na markowe ubrania dla dziecka. Sama je makaron instant

 Ewa Rosiecka
28.03.2023 18:21
Wszystkie pieniądze wydaje na markowe ubrania dla dzieci. Czasem nie zostaje nawet na jedzenie
Wszystkie pieniądze wydaje na markowe ubrania dla dzieci. Czasem nie zostaje nawet na jedzenie (YouTube)

Samotna mama z Wielkiej Brytanii żywi się głównie makaronem instant. Wszystko po to, by móc kupować markowe ubrania dla swojej córki. Przyznaje, że mogłaby się zagłodzić, byle móc dać dziecku odzież najlepszych marek.

spis treści

1. Markowe ubrania dla dziecka ponad własne dobro

Cressida Spark z Dorset w Wielkiej Brytanii ma dość szczególne podejście do wychowania swojej córki Lavinii. Dziewczynka ma dopiero siedem miesięcy, a jej szafa pełna jest ubrań od znanych producentów, m.in. Louis Vuitton, Diora.

Cressida i Lavinii wystąpiły w serii programów pt. "Real Families", a dokładnie w odcinku zatytułowanym "Ile wydaję na ubrania moich dzieci?". Tygodniowy dochód Cressidy wynosi około 100 funtów (ok. 530 zł). Jednak to nie powstrzymuje samotnej mamy przed kupowaniem markowych ubrań dla dziecka. Kobieta przedkłada garderobę malucha ponad własne zdrowie. Często żywi się jedynie zupami z puszki i makaronem instant.

Carissa i jej córka
Carissa i jej córka (You Tube / Real Families )

Kobieta uwielbia wszystko, co błyszczące, a taże wstążki, falbanki i dużo kokardek. Uważa, że nawet gdyby musiała się zagłodzić, nie zrezygnowałaby z kupna dziecku tak drogich ubrań.

2. Nie tylko ubrania

Oprócz markowych ubrań Cressida dba także o to, by Lavinia miała dostateczną ilość jedzenia i zabawek. Zawsze upewnia się, czy jej dziecko ma wszystko to, czego potrzebuje.

Kobieta mówi, że zdarzało się, że wyśmiewano ją i jej córkę. Stroje dziewczynki nazywano "tandetnymi". Samotna mama broni się i mówi, że to jest styl, który lubi. Jej idolką jest Katie Price, brytyjska modelka.

- Mam nadzieję, że kiedy Lavinia za kilka lat obejrzy zdjęcia, zobaczy, ile wysiłku włożyłam, aby była szczęśliwa. Zobaczy też, jak bardzo była kochana - mówi jej mama przed kamerą.

3. Szczęście matki

- Kiedy kupuję jej markowe rzeczy, w pewnym sensie odczuwam emocje związane z tym, jakie to miłe. Lubię się tak czuć. Dla mnie wszystko jest tego warte - mówi mama.

Sama Cressida była wychowywana przez dziadków, choć jej mama, wówczas zaledwie 17-latka, walczyła o opiekę nad dzieckiem. Babcia nadal wspiera Cressidę.

- Myślę, że gdybyśmy jej nie pomogli, nie miałaby nic do jedzenia. Często jej pomagamy - przyznaje.

4. Komentarze internautów

Po publikacji historii wielu rodziców wyraziło swoje zdanie w mediach społecznościowych. Większość była zszokowana tym, co robi Cressida.

Oto niektóre z komentarzy:

"Jako matka trzech córek uważam, że jest to jeden z najbardziej absurdalnych przejawów złego rodzicielstwa, jaki kiedykolwiek widziałem. Wow",

Zobacz film: "How Much Would You Spend On Your Kid's Clothes?"

"Dzieci rosną naprawdę szybko, więc nie widzę sensu wydawania ogromnych sum na drogie ubrania i akcesoria, z których wyrosną za kilka miesięcy. To ogromna strata pieniędzy",

Clarissa z córką
Clarissa z córką (You Tube / Real Familles)

"Współczuję tej samotnej matce, bo dokładnie wiem, o czym mówi. Ja sama w dużym stopniu rekompensuję brak ojca moim dzieciom, który nie ma z nimi nic wspólnego",

"Carissa uzdrawia swoje wewnętrzne dziecko, będąc mamą, której nie miała”.

Ewa Rosiecka, dziennikarka Wirtualnej Polski

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze