Sieć ZARA wycofuje produkt. "Chcemy gwarantować bezpieczeństwo klientów"
Zara wycofuje ze sprzedaży koszulę dla niemowląt. Powodem jest wada jakościowa, którą wykryto w ubrankach. Klienci, którzy kupili ten produkt, mogą go zwrócić.
1. Zara wycofuje ubranka dla niemowląt
Zara informuje o wycofaniu partii ubranek dla niemowląt. Informację o wycofaniu razem ze zdjęciem produktu, którego dotyczy można znaleźć na stronie sieci. Jest także dostępna w sklepie przy kasie.
Chodzi o koszulę dla niemowląt z długim rękawem o numerze referencyjnym: 6048/551/400.
Powodem wycofania jest wada jakościowa.
"Artykuł jest aktualnie wycofywany po wykryciu niedostatecznego zamocowania niektórych guzików" - czytamy w informacji przygotowanej dla klientów.
"Zara chce gwarantować najwyższą jakość wszystkich swoich produktów oraz bezpieczeństwo swoich klientów. Z tego względu informujemy o wycofanych artykułach" - wyjaśnia sklep.
2. Ubranka do zwrotu
Klienci, którzy już kupili wadliwe ubranka, mogą je zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy.
"Prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta lub w dowolnym z naszym sklepów. Udzielimy wskazówek na temat tego, jak dokonać zwrotu i jak uzyskać zwrot należności" - czytamy w informacji.
Kilka miesięcy temu Zara Home Polska informowała o wycofaniu innego produktu dla niemowląt. W połowie grudnia ubiegłego roku sklep wycofał partię śpioszków.
Wykryto wówczas, że w niektórych egzemplarzach zatrzaski nie były odpowiednio przymocowane do ubranka. Sklep informował, że śpioszki mogą się łatwo podrzeć, co powoduje odłączenie drobnych zatrzasków stwarzając ryzyko ich połknięcia przez dziecko.
Wówczas sklep także zachęcał do zwrotu wadliwych ubranek.
Katarzyna Prus, dziennikarka Wirtualnej Polski
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl