Zwróć do najbliższego sklepu. Znana sieciówka wycofuje popularny produkt
Popularna sieć Smyk opublikowała na swojej stronie internetowej komunikat, w którym poinformowała o wycofaniu zabawki ze sprzedaży. "Zalecamy zaprzestanie korzystania z tego produktu oraz jego zwrot" - apeluje sklep.
1. Pilne wycofanie ze sprzedaży
Sieć Smyk wydała komunikat na swojej stronie internetowej, w którym poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży zabawki dla dzieci.
Chodzi o zdalnie sterowany samochód terenowy.
"Ze względu na możliwość wystąpienia usterek w zdalnie sterowanym samochodzie terenowym Monster Truck, co nie spełnia odpowiednich standardów jakości marki SMIKI oraz w wyjątkowych sytuacjach może doprowadzić do przegrzania elementów zabawki, podjęliśmy decyzję o wycofaniu powyższego produktu ze sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych SMYK, jak i sklepie internetowym smyk.com" - czytamy w komunikacie wydanym przez sklep.
Smyk informuje, że mowa o zabawce o numerze indeksu - 6958760 i kodzie kreskowym - 5903977114990.
"Wszystkim klientom posiadającym produkt o numerze Indeksu: 6958760 i kodzie kreskowym 5903977114990 zalecamy zaprzestanie korzystania z tego produktu oraz jego zwrot do najbliższego sklepu stacjonarnego SMYK" - czytamy na stronie internetowej sklepu.
2. Nie musisz posiadać paragonu
Smyk zaleca zaprzestanie korzystania z zabawki i jej zwrot. Można to zrobić w dowolnym sklepie sieci Smyk.
"W przypadku posiadania dowodu zakupu produktu (to jest przykładowo: paragon, faktura, numer zamówienia smyk.com) zwrot środków zostanie przekazany klientom w tej samej formie, w której nastąpiła płatność" - wyjaśniono.
Jednak okazanie paragonu nie jest wymagane.
"Klienci bez dowodu zakupu produktu zostaną poproszeni przez pracowników sklepu o wypełnienie odpowiedniego formularza, a zwrot środków zostanie przekazany klientom w formie zwrotu na kartę podarunkową SMYK" - informuje sklep.
Klienci, którzy zakupili produkt w sklepie internetowym smyk.com, mogą również zwrócić zabawkę przez samodzielne odesłanie produktu do działu reklamacji i zwrotów w sieci Smyk.
"Zwrot środków zostanie przekazany klientom w tej samej formie, w której nastąpiła płatność w terminie do 14 dni, od dostarczenia produktu do SMYK. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot nastąpi na numer konta bankowego podany w formularzu reklamacji" - podano w komunikacie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl