Trwa ładowanie...
Przejdź na WP

Paulina Krupińska szczerze: Myślałam, że o ciąży i porodzie wiem wszystko. Bardzo się pomyliłam.

- Informacja o tym, że jest się w ciąży to wielka radość, ale też wielki stres. I ten stres i strach w miarę upływu czasu tylko rośnie. Bo małe dziecko to mały problem, a duże dziecko to duży problem. To powiedzenie jest jak najbardziej prawdziwie.– wyznała Paulina Krupińska podczas konferencji prasowej promującej markę LINK4 Mama, czyli pakiet ubezpieczeń dla mam i dzieci.

LINK4 Mama to unikalna na polskim rynku linia produktów od LINK4 skierowana rodziców. Firma kojarzona dotychczas z ubezpieczeniami komunikacyjnymi przygotowała unikalną na polskim rynku ofertę dla rodziców i dzieci. LINK4 chce oswajać strachy związane z macierzyństwem. Bo przecież każda z kobiet oczekujących na dziecko zadaje sobie mnóstwo pytań.

– Mamy mają wiele wątpliwości. Czy sprawdzę się w nowej roli? Co zrobię, gdy dziecku stanie się jakaś krzywda na zajęciach dodatkowych? Czy poradzę sobie w pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego? I są to pytania jak najbardziej uzasadnione i normalne – mówi Joanna Talaśka z LINK4 i dodaje, że wprowadzenie na rynek marki LINK4 Mama poprzedziły długie przygotowania i badania przestrzeni internetowej, w której spotykają się i dyskutują mamy. Z myślą o nich LINK4 proponuje nową linię produktów pod marką LINK4 Mama. Hasłem "Nie bój się bać, każda mama tak ma" ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić.

– Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za LINK4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla LINK4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów – przekonuje Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.

Ofertą LINK4 Mama powinni zainteresować się wszyscy, którzy dowiadują się, że oczekują dziecka. To produkt przemyślany, kompleksowy i bardzo praktyczny.

– Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na malucha, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie LINK4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje – tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4, a także mama dwóch synów.

1. Mamo, nie bój się bać

- Nie mamy recepty na rozwiązanie wszystkich strachów mam, ale pakiet LINK4 Mama to zestaw praktycznych rozwiązań, które powstały w oparciu o długie godziny rozmów i licznie doświadczenia matek pracujących w LINK4 i setek tysięcy mam piszących o swoich troskach w Internecie. To produkt płynący z serca, przygotowany przez kobiety, dla kobiet. Chociaż ojcowie również powinni zainteresować się naszą najnowszą propozycją – mówi Patrycja Kotecka.

- Podoba mi się to, że produkt LINK4 jest tak wielowymiarowy. Kobieta w czasie ciąży czy tuż po porodzie ma wiele pytań, wątpliwości. Wiem to po sobie. Dużo rozmawiałam z przyjaciółkami, które mają już dzieci i wydawało mi się, że o ciąży i powodzie wiem wszystko. Dopiero później okazało się jak bardzo się pomyliłam i o ile rzeczy musiałam dopytać. A co ma zrobić dziewczyna, która nie ma z kim pogadać?

-Oferta LINK4 Mama jest dla niej idealna, jest tam pomoc i położnej i psychologa i wielu innych ekspertów. Weźmy choćby ofertę pomocy prawnej dla kobiet, które nie wiedzą jakie mają prawa, boją się powrotu do pracy. Przecież ciągle słyszymy, że na rynku pracy postępuje się wobec kobiet niekoniecznie fair. A czasem wystarczy jedna podpowiedź specjalisty i wszystko staje się jasne. To, że tu jest też pomoc prawna, to uważam za genialne – opowiada Paulina Krupińska, ambasadorka marki LINK4 Mama.

- Fajnie, że można się skonsultować z prawnikiem również w innych sprawach. Takich jak sprzedaż mieszkania, czy inne niespodziewane zdarzenia. Każda mama wie, że przy dziecku naprawdę wszystko się może zdarzyć. Ale kamień z serca nam spada, jeśli mamy świadomość, że ktoś w razie czego pomoże– dodaje ambasadorska marki LINK4 Mama oraz mama 3-letiej Tosi i rocznego Jędrzeja.

2. Gdy dziecko zniszczy w sklepie drogie kosmetyki

W nowej ofercie, zarówno przyszli, jak i obecni rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. W pakiecie LINK4 Mama klienci mogą skorzystać z NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci. Decydując się na jeden z tych produktów lub oba jednocześnie, istnieje możliwość uzupełnienia ubezpieczenia o pakiet medyczny dla mamy, w ramach którego LINK4 zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji, pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu.

Drugi pakiet – LINK4 Dziecko – można skonstruować dowolnie, włączając do niego dowolną liczbę produktów w ofercie. A są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy; pakiet medyczny dla dziecka, w którym LINK4 zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka, oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.

3. LINK4 Mama słucha kobiet

Start kampanii LINK4 Mama został zaplanowany w Dzień Matki, 26 maja. Materiały promocyjne będzie można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych. – Tam są adresatki tej kampanii, z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. Będziemy wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami – podsumowuje Patrycja Kotecka z LINK4.

Partnerem artykułu jest marka LINK4

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.