Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Nowy "gang" już w Biedronce. Parówka Patrycja podbija sieć

Avatar placeholder
29.08.2023 09:30
Nowy "gang" już w Biedronce. Parówka Patrycja podbija sieć
Nowy "gang" już w Biedronce. Parówka Patrycja podbija sieć (East News)

Biedronka startuje z kolejną odsłoną akcji lojalnościowej. Tym razem w znanym dyskoncie znajdziemy zabawki z "Gangu Mocniaków". Do zdobycia będzie aż 11 maskotek, w tym dynia Dorotka, parówka Patrycja czy awokado Adaś. Jedna z nich już podbiła serca internautów.

spis treści

1. Nowy "gang" już w Biedronce

Biedronka to jeden z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Portugalska sieć sklepów co jakiś czas organizuje akcje lojalnościowe, podczas których za odpowiednią liczbę naklejek "rozdaje" klientom maskotki. Zazwyczaj pluszaki z miejsca stają się hitem.

28 sierpnia ruszyła kolejna tego typu akcja. W tym roku prowadzona jest pod hasłem "Gang Mocniaków". Do zdobycia będzie 11 różnych maskotek.

Jak czytamy na stornie gangmocniakow.pl, w skład "gangu" wchodzą: oranżada Ola, woda Werka, banan Benek, rogalik Radzio, dynia Dorotka, napój Norbert, chleb Henio, parówka Patrycja, jajko Julek, krem Krzyś oraz awokado Adaś.

2. Jak zdobyć maskotę?

Zobacz film: "Czy twoje dziecko jest rozpieszczone?"

Aby otrzymać któregoś z członków "Gangu Mocniaków" należy zebrać 60 naklejek. Będą one przyznawane za każde wydane 69 złotych. Ale to nie koniec.

Z informacji opublikowanych na stronie gangmocniakow.pl wynika, że klienci będą mogli również otrzymać dodatkowe punkty. Wystarczy, że zrobią zakupy z zarejestrowaną kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka, zakupią warzywo, owoc, produkt z oferty "Mocny wybór" lub z oferty specjalnej (za minimum 10 zł).

Klienci dyskontu otrzymają też naklejkę po rozwiązaniu quizu w aplikacji.

Pluszaka będzie można również wymienić za 30 naklejek - w takiej sytuacji jednak klient będzie musiał dopłacić 24,99 zł. Cena regularna zabawki wynosi 49,99 zł.

Natomiast za 15 naklejek klienci Biedronki będą mogli zdobyć książkę. Jej regularna cena wynosi 14,99 zł.

Jak poinformowała Biedronka, naklejki będą wydawane do 18.11.2023 r. Wymiana naklejek będzie możliwa do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 2.12.2023 r.

3. Parówka Patrycja podbija sieć

Okazuje się, że jedna z zabawek - Parówka Patrycja - podbiła już serca internautów. Świadczą o tym komentarze pozostawione pod postem na oficjalnym facebookowym profilu Biedronki. Oto niektóre wpisy:

"A jaką super moc ma parówka?",

"Potrafi wykorzystać to, czego nawet psu byś nie dała do jedzenia",

"Parówka i jajek najlepsze",

"Czytam komentarze, nie wchodziłam w link, ale czy ta parówka naprawdę się nazywa Patrycja? Miałam już nie zbierać żadnych pluszaków z Biedronki, ale muszę mieć tę parówkę dla córki" - czytamy.

Pojawiły się również krytyczne głosy. Biedronka zapewnia, że promuje "prawidłowe żywienie i odpowiednie podejście do codziennego wyboru produktów spożywczych". Jednak pewna internautka się z tym nie zgodziła.

"Promocja 'dobrego' jedzenia... Parówka, oranżada i krem czekoladowy... Brawo" - napisała.

Przedstawiciele dyskontu postanowili odpowiedzieć na tę uwagę.

"Wierzymy, że najzdrowsza dieta ze wszystkich, to ta zbilansowana. Dobrej jakości parówki czy napoje owocowe w jadłospisie nie zawsze muszą oznaczać zejście na złą drogę" - napisali.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze