Cristiano Ronaldo stworzył markę odzieżową z ubraniami dla dużych i małych facetów
CR7 Junior to marka ubrań stworzona przez znanego piłkarza z udziałem jego najstarszego syna - 7-letniego Cristiano Ronaldo Jr. Razem wystąpili w sesji zdjęciowej promującej kolekcję.
Ronaldo powiedział w wywiadzie dla magazynu "People": "Dla mnie kolekcja CR7 Junior ma sprawiać, że każdy, kto je będzie nosił, poczuje się swobodnie i pewnie. Rozciągliwy denim, którego użyliśmy podczas tworzenia ubrań, jest bardzo wygodny i nie będzie krępował ruchów. Każdy chłopiec będzie mógł w nich biegać, swobodnie się poruszać i co najważniejsze - grać w piłkę! Właśnie dlatego użyliśmy sloganu 'PESS PLAY w promocji naszej nowej marki."
1. Syn największą inspiracją
Piłkarz zaznacza, że ubrania stworzył przede wszystkim z myślą o swoim synu. Junior ceni dobrze zrobione i wygodne ubrania. Chłopiec, pomimo że ma dopiero 7 lat, jest świadomy tego, co jest modne. Jednak dla taty najważniejsze jest to, żeby jego dzieciom było przede wszystkim wygodnie i ciepło.
"Junior od samego początku był zachwycony kolekcją. Nie rozstaje się z tymi ubraniami, więc oczywiste było dla mnie to, że musi aktywnie uczestniczyć w promocji marki" - mówił Ronaldo w wywiadzie dla "People".
Piłkarz powiedział, że on i jego syn świetnie bawili się podczas sesji zdjęciowej. Junior czuł się bardzo swobodnie przed obiektywem i skradł serca całej ekipie. Jednak taty najważniejsze było to, że ten czas mogli spędzić razem.
Pomimo bardzo napiętego harmonogramu, Cristiano chcę dobrze wypromować produkt. On i jego syn bardzo wierzą w powodzenie nowego przedsięwzięcia.
Ubrania, jak i uroczą sesję zdjęciową, można znaleźć na stronie internetowej marki. Jak widać, kolekcja nie należy do najdroższych i jest przystępna dla każdego. Przykładowe spodnie dla chłopca kosztują 40 dolarów, co w przeliczeniu na złotówkę daje nam cenę ok. 140 zł.