Biedronka i marka Dada, lider rynku pieluch jednorazowych, wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka
Komunika prasowy
Od 19 października sieć Biedronka wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pieluszek marki Dada. Złotówka ze sprzedaży każdej paczki zostanie przekazana na wyposażenie nowej Kliniki Położnictwa i Ginekologii Instytutu Matki i Dziecka. Specjalna oferta pieluch będzie dostępna w ofercie do 25 października.
Jest to kolejny wymiar, rozwijanego od lat, partnerstwa Biedronki z Instytutem Matki i Dziecka. W 2006 roku IMiD dołączył jako ekspert do „Partnerstwa dla zdrowia” - koalicji stworzonej przez Biedronkę, Danone i Maspex dla przeciwdziałania zjawisku niedożywienia dzieci w Polsce. Dzięki koalicji narodził się pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – kaszka „Mleczny start”. Dział jakości Biedronki regularnie występuje do Instytutu o pozytywne opinie dla produktów dedykowanych dzieciom. Jednym z takich artykułów są pieluchy Dada. Poza nimi, wśród produktów pozytywnie zaopiniowanych przez Instytut Matki i Dziecka znalazły się, między innymi: chusteczki nawilżane Dada, woda Polaris KIDS oraz tekstylia dla dzieci.
Tym razem współpraca z IMiD obejmuje wprowadzenie do oferty specjalnej edycji pieluch Dada. Przekazane z ich sprzedaży środki przyczynią się do uruchomienia nowej lokalizacji Kliniki Ginekologii i Położnictwa na terenie Instytutu Matki i Dziecka. W nowej siedzibie mieszczącej łącznie 55 łóżek, znajdą się 4 sale porodowe, 2 sale pooperacyjne, 3 oddziały specjalistyczne oraz kompleks poradni. Dzięki przeniesieniu w to miejsce w znaczący sposób poprawi się komfort pobytu matek i ich dzieci w klinice IMiD oraz poziom wykonywanych tam świadczeń wysokospecjalistycznych.
Szczególna edycja pieluszek Dada Premium Extra Soft będzie do nabycia w Biedronce w większych paczkach i w wyjątkowej szacie graficznej. Klienci będą mogli w łatwy sposób rozpoznać opakowania z tej linii dzięki oznaczeniom informującym o środkach przekazywanych na rzecz klinki. Na opakowaniu pojawi się także specjalne złote logo „Stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka”. Instytut od wielu lat ma znaczący wkład w rozwój pieluszek marki Dada – nie tylko każdorazowo opiniuje nowe pieluszki, ale także współpracuje z ich producentem jeszcze przed wprowadzeniem artykułów do sprzedaży.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty marki Dada znajduje się na stronie internetowej, zaś szczegóły asortymentu całej sieci Biedronka można sprawdzić tutaj.