Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Wellness

Wellness
Wellness

Zawsze myślałam, że pojęcie Wellness definiuje serię zabiegów w gabinecie kosmetycznym, plus kolorowe, smakowicie pachnące kosmetyki. Wiecie, miłe Panie - masaż kamieniami, maseczka z kawioru, błoto, algi i relaksacyjna muzyka. Luksusowe wnętrza, luksusowa obsługa, luksusowe marki. Ogólnie mówiąc wszystko to, na co przeciętnie zarabiająca matka pozwolić sobie nie może. No, chyba że rodzina złoży się w ramach prezentu z okazji -dziestych urodzin. A skoro w taki sposób sobie Wellness wyobrażałam, starałam się nie zgłębiać tego tematu dla snobów. Jeszcze wpadłabym w depresję albo zaczęła szukać alternatywnych dla pracy źródeł finansowania tych ekskluzywnych przyjemności. Kto wie, co mogłoby strzelić do zdesperowanej głowy? Ostatnio jednak „świat się nade mną ulitował" i spłynęło na mnie oświecenie w tej materii.

1. Co to jest Wellness?

Okazało się, że Wellness to wcale nie wyłącznie nowobogacka moda. Wręcz przeciwnie, to pewna filozofia życia o kilkudziesięcioletniej tradycji. A oznacza ni mniej ni więcej tylko Dobre Samopoczucie, szeroko pojęte zadowolenie. To styl życia, dzięki któremu można osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu. A harmonia ta pozwoli cieszyć się życiem. Co więcej, wcale nie trzeba mieć milionów na koncie, by wieść życie w Wellness (choć nieco gotówki zdecydowanie sprawę ułatwi i uprzyjemni). Tak naprawdę, by wkroczyć na ścieżkę Dobrego Samopoczucia wystarczy uświadomić sobie, że to, jak żyjemy i jak się czujemy zależy głównie, jeśli nie wyłącznie od nas samych.

Nasze ciało, duch i umysł tworzą „system naczyń połączonych". Wzajemnie na siebie oddziałują. Jeżeli jesteśmy zdrowi i sprawni fizycznie, to mamy więcej zapału i energii do aktywnego życia, do pracy, do poznawania i smakowania świata. Dzięki temu nasze życie staje się bogatsze, pełniejsze, dostarczamy umysłowi i emocjom coraz to nowych bodźców. To z kolei utrzymuje cały nasz organizm w idealnej formie.

Zobacz film: "Taniec z dzieckiem w chuście"

Gdy ktoś chce żyć w stylu Wellness, powinien mieć pozytywne nastawienie do życia. Optymizm, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania codziennych problemów, koncentracja na swoich silnych stronach, walka z tymi słabymi, aktywność fizyczna, otwartość na ludzi. Wszystko to sprawia, że człowiek tryska zdrowiem i energią, czuje się dopieszczony i spełniony, zaś świat stoi przed nim otworem. Jeżeli człek da się przygnieść zmęczeniu, stresowi i problemom dnia codziennego, jeżeli da się opanować pesymizmowi i złym emocjom, to zacznie podupadać na zdrowiu, a szczęście pokaże mu język i pójdzie do kogoś innego.

Jak tu się jednak nie dać złemu, gdy kasy brak, dzieci chorują, lata lecą, szaro i buro za oknem? W tej sytuacji z pomocą mogą przyjść aromatyczne kąpiele, orzeźwiające prysznice, sauna, tai chi, joga, medytacja, zielona herbata, a więc wszystko to, co umiejętnie zastosowane poprawi nam nastrój i da motywacje do działania. 90% tych mających nas zrelaksować zabiegów można przeprowadzić we własnym domu bez specjalnych nakładów finansowych. Dla Mam jedynym problemem może być wygospodarowanie czasu. Trzeba jednak pamiętać, że odrobina zdrowego egoizmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Wręcz przeciwnie. Kiedy mama się odpręży i spojrzy na otoczenie przychylnym okiem, dzieciakom wyjdzie to na dobre.

Gdy już uda się zobaczyć promyk słońca na szarym niebie, trzeba wziąć się z życiem za bary i udowodnić mu, że sami kreujemy swoją rzeczywistość poprzez odpowiednie nastawienie. Jednym słowem, Wellness to zadowolenie, spełnienie, aktywność, to pozytywne nastawienie do życia i „umiejętne nagradzanie samych siebie".

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze