Trwa ładowanie...

Klienci są przerażeni. "Za cel obrały Biedronkę i Lidla"

Avatar placeholder
25.01.2024 12:24
Młodzież pełza po Biedronkach i Lidlach. Niszą towar i wchodzą do lodówek na mięso
Młodzież pełza po Biedronkach i Lidlach. Niszą towar i wchodzą do lodówek na mięso (TikTok )

Trendów na TikToku nie brakuje, a jeden z nich opanował sklepy popularnych sieci Biedronka i Lidl. Osoby robiące zakupy mogą natknąć się na "pełzaki", czyli młodzież poruszającą się na czworaka między półkami z towarem.

spis treści

1. "Pełzaki" w dyskontach spożywczych

"Pełzaki" przeniosły się z galerii handlowych do popularnych dyskontów spożywczych. Klienci mogą być zaskoczeni takim widokiem. W końcu nie często widzi się grupkę nastolatków śmiagających po sklepie na czworaka.

Trend staje się coraz popularniejszy, więc inwazja "pełzaków" trwa. Pomysłodawcą jest jeden z użytkowników TikToka o pseudonimie @crawly_possessed. Podczas jednej z takich eskapad wszedł do lodówki na mięso.

Zobacz film: "Polska psychiatria w agonii. "W szkole jest często jeden psycholog lub pedagog na 600 uczniów""

Wygłupom nie ma końca i rozchichotani nastolatkowie opanowują Lidle i Biedronki, co nie wszystkim się podoba. Pojawiają się głosy, że takie zachowanie nie tylko utrudnia robienie zakupów, ale także jest brakiem szacunku wobec pracowników.

Zdaniem internautów, eksces z wejściem do lodówki na mięso był sporym przegięciem. Choć wydaje się, że dla "pełzaków" to świetna zabawa, klienci sklepów i pracownicy są tym mocno poinrytowani. "Za nowy cel nastolatki obrały Biedronkę i Lidla" - podają "Wiadomości Handlowe".

@crawly_possessed

BE A PART OF CRAWLY FAMILY 😈 LINK IN BIO

♬ Funky Town Low Quality - Low Quality Music

2. Sposób na spędzanie czasu

Dlaczego młodzież coś takiego w ogóle robi? Na próżno tutaj szukać głębszej filozofii lub jakiegokolwiek przekazu. To ich zdaniem sposób na spędzenie wolnego czasu, zyskanie sławy w internecie i bunt wobec zastanych zasad.

Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami, więc nagrania mają mnóstwo wyświetleń. Eskapady w galeriach handlowych zostały obejrzane już ponad 31 mln razy i zdobyły 3,5 mln polubień.

Mimo popularności "pełzaków", zdecydowania większość internautów raczej trendu nie popiera. Niektórzy podkreślają, że młodzież nie szanuje pracy innych i wcale nie są rozbawieni, a inni zastanawiają się, gdzie podziała się ochrona sklepu.

@crawly_possessed

FOUND A WAY TO MY CRAWLERS 😈

♬ Funky Town Low Quality - Low Quality Music

Oto niektóre komentarze:

"Kiedyś kabel od prodiża przywracał ustawienia fabryczne",

"Niektórzy chyba mają za dużo wolnego czasu…",

"Biedni pracownicy biedry, co będą musieli to sprzątać",

"Mama do mnie podchodzi i pyta: ty też się czołgasz po sklepach..?" - czytamy w niektórych.

Dominika Najda, dziennikarka Wirtualnej Polski

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze