Trwa ładowanie...

Biedronka i marka Dada, lider rynku pieluch jednorazowych, wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka

Avatar placeholder
25.04.2019 14:20
Biedronka i marka Dada, lider rynku pieluch jednorazowych, wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka
Biedronka i marka Dada, lider rynku pieluch jednorazowych, wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka (123rf)

Komunika prasowy

Od 19 października sieć Biedronka wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pieluszek marki Dada. Złotówka ze sprzedaży każdej paczki zostanie przekazana na wyposażenie nowej Kliniki Położnictwa i Ginekologii Instytutu Matki i Dziecka. Specjalna oferta pieluch będzie dostępna w ofercie do 25 października.

Jest to kolejny wymiar, rozwijanego od lat, partnerstwa Biedronki z Instytutem Matki i Dziecka. W 2006 roku IMiD dołączył jako ekspert do „Partnerstwa dla zdrowia” - koalicji stworzonej przez Biedronkę, Danone i Maspex dla przeciwdziałania zjawisku niedożywienia dzieci w Polsce. Dzięki koalicji narodził się pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – kaszka „Mleczny start”. Dział jakości Biedronki regularnie występuje do Instytutu o pozytywne opinie dla produktów dedykowanych dzieciom. Jednym z takich artykułów są pieluchy Dada. Poza nimi, wśród produktów pozytywnie zaopiniowanych przez Instytut Matki i Dziecka znalazły się, między innymi: chusteczki nawilżane Dada, woda Polaris KIDS oraz tekstylia dla dzieci.

Zobacz film: "Biały szum trzykrotnie skraca czas potrzebny niemowlęciu do zaśnięcia"

Tym razem współpraca z IMiD obejmuje wprowadzenie do oferty specjalnej edycji pieluch Dada. Przekazane z ich sprzedaży środki przyczynią się do uruchomienia nowej lokalizacji Kliniki Ginekologii i Położnictwa na terenie Instytutu Matki i Dziecka. W nowej siedzibie mieszczącej łącznie 55 łóżek, znajdą się 4 sale porodowe, 2 sale pooperacyjne, 3 oddziały specjalistyczne oraz kompleks poradni. Dzięki przeniesieniu w to miejsce w znaczący sposób poprawi się komfort pobytu matek i ich dzieci w klinice IMiD oraz poziom wykonywanych tam świadczeń wysokospecjalistycznych.

Szczególna edycja pieluszek Dada Premium Extra Soft będzie do nabycia w Biedronce w większych paczkach i w wyjątkowej szacie graficznej. Klienci będą mogli w łatwy sposób rozpoznać opakowania z tej linii dzięki oznaczeniom informującym o środkach przekazywanych na rzecz klinki. Na opakowaniu pojawi się także specjalne złote logo „Stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka”. Instytut od wielu lat ma znaczący wkład w rozwój pieluszek marki Dada – nie tylko każdorazowo opiniuje nowe pieluszki, ale także współpracuje z ich producentem jeszcze przed wprowadzeniem artykułów do sprzedaży.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty marki Dada znajduje się na stronie internetowej, zaś szczegóły asortymentu całej sieci Biedronka można sprawdzić tutaj.

Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze