Nowa reklama Johnson's bije rekordy popularności. Mamy ją pokochały!

Słodkie, pulchne babasy w reklamach od lat próbują złamać nasze konsumenckie serca. W końcu na potencjalnych klientów najlepiej działają emocje. Choć dużo już widzieliśmy, to najnowsza reklama Johnson's Baby zaskakuje. I choć porusza kontrowersyjny temat, pokochały ją miliony osób na całym świecie!

Zobacz film: ""

Spot powstał w Brazylii z okazji obchodzonego tam 14 maja Dnia Matki. Reklama rozpoczyna się standardowo. Na ekranie pojawiają się małe rączki i nóżki, dziecięce stópki i pulchne paluszki. W końcu pojawia się twarz maluszka z zespołem Downa. Dlaczego reklama wzbudza aż takie emocje? Bo pierwszy raz komercyjny spot porusza temat, od którego zazwyczaj odwracamy głowę, udając, że nas nie dotyczy.

Zobacz także:

1. Wszystkie dzieci nasze są

W mediach kreowany jest wizerunek dziecka idealnego. Okrągła buzia, zaokrąglony brzuszek i słodkie paluszki – takie niemowlęta najczęściej pojawiają się na bilboardach i w reklamach. Tymczasem nie wszystkie dzieci są idealne i w pełni zdrowe. Świetnie, że w końcu jedna z czołowych firm na rynku parentingowym nie zniekształca rzeczywistości i pokazuje, że wokół nas są różne dzieci. Jednak wszystkie tak samo cudowne! Każde z nich zasługuje na naszą miłość i najlepszą możliwą opiekę. Twórcy podkreślają, że ”każde dziecko zdrowe czy chore jest największym odkryciem dla swojej mamy i jest dzieckiem Johnson's Baby.”

Koniecznie przeczytaj:

Warto, żeby takie spoty dotarły jak najdalej. Dlatego udostępniajmy ten film i pokazujmy, że wszystkie dzieci są ważne!

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.